Gå til innhold

Ice lanserer «gratis» mobilabonnement med 1 GB data


Anbefalte innlegg

Neida skal ikke bytte. Var bare artig at restriksjonene passet meg så godt :rofl:

 

Ok så du ringer bare til 3 personer. Men ringer du aldri til banken, NAV eller andre tjenesteytere? Hva med når du skal ringe å bestille noe take away? Måtte jo være utrolig slitsomt å bare kunne ringe til de 3 jeg antar privatpersonene du ringer til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok så du ringer bare til 3 personer. Men ringer du aldri til banken, NAV eller andre tjenesteytere? Hva med når du skal ringe å bestille noe take away? Måtte jo være utrolig slitsomt å bare kunne ringe til de 3 jeg antar privatpersonene du ringer til.

Veldig mange har chat på nettsiden deres. Ellers så sender jeg mail selv om det skjer at de aldri svarer. Ender opp med å låne partneren sin telefon de to-tre gangene i året det skjer.

Endret av Kirikovski
Lenke til kommentar

Seriøse Take-away har app som en kan bestille fra

Har i grunnen bare 3 personer jeg har behov å ringe til, resten får nøye seg med meldinger og e-post

For en tullete kommentar. Det har da ingen sammenheng. Det er som regel store kjeder som har ressursene det krever å ha egen app. Mens de små familiedrevne perlene ikke har det, men gjerne mye bedre kvalitet på maten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

De kan vel sjekke mot folkeregisteret på navn og fødselsdato. Trenger ikke personnr.

Bare å se på Facebook så finner man mange navn man kan bruke

Så du kommer til å stjele barns identitet for å spare 99,- i måneden? Hvis du skal gå for identitetstyveri bør du seriøst vurdere om det ikke finnes bedre ofre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For en tullete kommentar. Det har da ingen sammenheng. Det er som regel store kjeder som har ressursene det krever å ha egen app. Mens de små familiedrevne perlene ikke har det, men gjerne mye bedre kvalitet på maten.

Kreves mindre ressurser å ha en app enn å ha en ansatt som skal svare på telefonen

Lenke til kommentar

Kreves mindre ressurser å ha en app enn å ha en ansatt som skal svare på telefonen

Den ansatte som svarer på telefonen er den samme ansatte de uansett må ha for å betjene kassa. Tror heller ikke du er klar over hvor mye det faktisk koster å utvikle og drifte en app.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette har jeg null tro på! Om jeg var forelder hadde jeg aldri i verden latt mitt barn være avhengig av at Ice selv har dekning hvor man befinner seg. Hadde jo kun fått ringt når det var oppholds og Jupiter var i rett bane. Disse testene som sier at Ice+ er Norges beste 4G-nett har jeg like god tro på som scientologikirkens topp 10-liste over seminarer man få med seg. Jeg blir nesten sjokkert at jeg leser folk her som vil sette opp yngre familiemedlemmer som brukere for å spare dere 200kr i mnd. Hvor smålig er det mulig å bli? Jeg betaler heller 300kr til en operatør med Telia/Telenor-dekning så har man "noe som bare fungerer".

Lenke til kommentar

Garantert at dette kun gjelder datakvoten, hvorfor ellers skulle de ha begrensning på 3 nummer man kan ringe?

Vi bestilte et nytt nummer, så får vi prøve det. Tester med en ekstra telefon i områdene han normalt er i. Hvis det fungerer bytter vi nok ut hans vanlige nummer til dette, da med 50kr for at han kan ringe alle.

 

Det er forresten mulig å endre telefonnummer man kan ringe 3 ganger i måneden.

Lenke til kommentar

Er vel litt lokke tilbud dette. Du begynner med gratis. Så finner du ut at å ringe til 3 blir for lite. Da er det 50 kr måneden.

Så finner du ut at du må opp på et vanlig til 99/129 per måneden for å få vanlig dekning. Så blir det for lite data, også videre.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...