Gå til innhold

Ice lanserer «gratis» mobilabonnement med 1 GB data


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Synes dette er interessant for oss som har barn i den alderen. Bruker selv Ice, og opplever det som helt greit selv her ute i Ytre Skog.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bestilte dette til herr jr. i huset. Han er snart ferdig med første klasse, og går ofte hjem fra skolen. Han har en klokke (XPLORA) som han kan ringe med og gi beskjed dersom han blir med noen hjem fra skolen. Har ice idag med 500mb data, til 99kr mnd, noe som ikke er nødvendig til hans bruk. Så dette vil nok være midt i blinken for han!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan har de tenkt å sjekke at dette blir brukt kun av barn under 13?

Må vel oppgi barnets personnr antar jeg. Ellers er vel ikke dette noe for en oppegående voksen? Ringe kun til 3 nummer, sperret i utlandet osv. Sikkert sperret for bankid på mobil også.

Endret av Kron
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

U13 eller for deg som bruker lite data, står det. Dette betyr vel at abonnementet kan bestille av de som er over 13 også?

Noen som vet hvor ofte nummerene man kan ringe kan byttes ut?

Lenke til kommentar

Må vel oppgi barnets personnr antar jeg. Ellers er vel ikke dette noe for en oppegående voksen? Ringe kun til 3 nummer, sperret i utlandet osv. Sikkert sperret for bankid på mobil også.

Perfekt altså. Ringer kun til 3 personer, bruker aldri telefonen når jeg er i utlandet og bruker kun kodebrikken hjemme. Må bare overføre nummeret mitt på nevøen så er dette i boks.

Lenke til kommentar

Det står virkelig ikke under 13 eller for deg som bruker lite data. Og nei abonnementet kan ikke bestilles om man er over 13, prøvde å endre på sønnen min sitt men der har vi glemt å sette han som bruker, og fikk beskjed om at samboer (nummeret står på henne) var for gammel.

 

Aner ikke hvor ofte nummerne kan byttes ut, men håper da de har satt en månedbegrensning eller at ny(e) nummer ikke kan ringes før dagen etter for å hindre misbruk.

 

Trenger bare å oppgi fødselsdato til barnet.

 

Vi ble brått usikre på om vi skal endre abonnementet til sønnen vår, for det er jo litt kjedelig å ikke kunne bruke nett om vi skulle være i et område uten ice-dekning.

Lenke til kommentar

Perfekt altså. Ringer kun til 3 personer, bruker aldri telefonen når jeg er i utlandet og bruker kun kodebrikken hjemme. Må bare overføre nummeret mitt på nevøen så er dette i boks.

Eller slutt å snylte på gode tiltak, ettersom at hvis mange hadde gjort det samme, ville disse tiltakene aldri overlevd.  :hm:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...