Jump to content
steinjarle

Telia varsler mer mobildata til dem som har både Telia og Get

Recommended Posts

Dette krever at man har tre tjenester fra en leverandør: Internett, TV og mobil. Da får man en "rabatt" med 1 eller litt mer GB ekstra.

Ikke noe å rope så mye hurra for...

Dessuten gjelder det kun de som ikke har noen rabatter fra før har Telia. En del kunder har en veldig liten rabatt hos Telia, ut fra ulike småkampanjer.

Lurer litt på hvor stor andel av Get kunder som kan få både TV og internett.

Edited by plankeby

Hvor er fordelen, når de tar seg betalt for "fordelen" ? Get og Telia er møkkaselskaper, så bra de slår seg sammen.

• Like 2

Betaler med gleder noen kroner mer i mnd for å ha butikker å gå til

Hva skal du med butikken? Har ikke handlet telefon eller abonnementet noe sted siden 1999 jeg. Kundeservice er stort sett 8 siffer unna. Gidde ikke kjøre til en overpriset butikk for samme hjelpen

Betaler med gleder noen kroner mer i mnd for å ha butikker å gå til

Hva skal du med butikken? Har ikke handlet telefon eller abonnementet noe sted siden 1999 jeg. Kundeservice er stort sett 8 siffer unna. Gidde ikke kjøre til en overpriset butikk for samme hjelpen

Har fått førsteklasses service når jeg har trengt det og helt uten å sende vekk mobilen i en uke eller tre.

Vurderer å flytte fra Telia. Men har ikke hastverk. Det kan jo fort skje noe spennende hos konkurrenter så man slipper å flytte to ganger.

Jeg fikk tilbud om nøyaktig samme pakke jeg allerede har hos Telia for 30 kroner mer enn jeg allerede betaler. Betaler i dag 299 for 5GB og nå har jeg mulighet til å heller betale 329 for 5GB.

Virkelig godt "tilbud"!

• Create New...