Gå til innhold

Nå økes PlayStation Plus-prisen (nei, den dobles ikke)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

100ish kroner øking for den møkkatjenesten? Lol.

 

Og har de ikke økt den hvert eneste år de siste 3-4 årene også? Sist gang tror jeg de økte den nesten samtidig med at de annonserte at PS+ tilbudet skulle slaktes med 2/3. Var iallefall i den perioden jeg unsubba for godt.

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

100ish kroner øking for den møkkatjenesten? Lol.

 

Og har de ikke økt den hvert eneste år de siste 3-4 årene også? Sist gang tror jeg de økte den nesten samtidig med at de annonserte at PS+ tilbudet skulle slaktes med 2/3. Var iallefall i den perioden jeg unsubba for godt.

 

Det står i saken at sist gang den økte var i 2017. Før det var det 2015.

Lenke til kommentar

100ish kroner øking for den møkkatjenesten? Lol.

 

Og har de ikke økt den hvert eneste år de siste 3-4 årene også? Sist gang tror jeg de økte den nesten samtidig med at de annonserte at PS+ tilbudet skulle slaktes med 2/3. Var iallefall i den perioden jeg unsubba for godt.

 

lykke til med xboxen din :)

Lenke til kommentar

Prisen øker men innholdet har minsket... Spiller nesten utelukkende på Xbox for tiden men samlingen spill jeg har fått på PS+ lista er såpass lang at jeg vil ta med meg mest mulig frem til PS5 kommer som vil bli bakoverkompatibel med disse spillene. Samt det føles betryggende å ha save filer som blir automatisk lastet opp. Det har nemlig reddet meg et par ganger ifra å miste dager med spilling...

 

Blir faktisk fornyet til mandag...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

100ish kroner øking for den møkkatjenesten? Lol.

 

Og har de ikke økt den hvert eneste år de siste 3-4 årene også? Sist gang tror jeg de økte den nesten samtidig med at de annonserte at PS+ tilbudet skulle slaktes med 2/3. Var iallefall i den perioden jeg unsubba for godt.

 

Tror du må lese innlegget et par tre ganger til....

Lenke til kommentar

Rockstar hadde nå i mai en kampanjeperiode hvor man kunne spille Red Dead Redemption 2 uten PSN-abonnement aktivt. Først innstallertes det noe kamuflert som en RDR2-oppdatering. Vipps kunne man spille RDR2 uten aktivt abonnement på PSN, noe jeg valgte å gjøre noen dager. 27. mai så innstallerte Rockstar nok en oppdatering som sannsynligvis var en avinnstalleringsrutine, også pent kamuflert som en feilfiks (tror jeg da).

 

Dette viser bare at man kan spille spill dersom spillutviklerne vil oss det slik, uten noe Sony-abonnement på PSN.

Lenke til kommentar

Tror du må lese innlegget et par tre ganger til....

 

Hvorfor quoter du samme innlegget mitt igjen? Ble du litt triggered over at det forrige mislykkede og patetiske forsøket ditt på en fanboy-insinuering ble nedslått av kun fire bokstaver?

 

Folk klager og syer på alt, typisk Ola Nordmann. 10 kroner ekstra i måneden og hele helvete bryter løs. Be om 2.50 kroner ekstra i lommepenger i uken eller drikk en boks mindre redbull i måneden så går nok dette fint skal dere se.....

 

Det er prinsippsak. De skal ha mer betalt for å levere et mindre/dårligere produkt. Men for all del, om du synes dette er greit så er det jo bare å støtte Sony å punge ut med ett naivt smil. Er tross alt slike naut som deg som er drømmekunden deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rockstar hadde nå i mai en kampanjeperiode hvor man kunne spille Red Dead Redemption 2 uten PSN-abonnement aktivt. Først innstallertes det noe kamuflert som en RDR2-oppdatering. Vipps kunne man spille RDR2 uten aktivt abonnement på PSN, noe jeg valgte å gjøre noen dager. 27. mai så innstallerte Rockstar nok en oppdatering som sannsynligvis var en avinnstalleringsrutine, også pent kamuflert som en feilfiks (tror jeg da).

 

Dette viser bare at man kan spille spill dersom spillutviklerne vil oss det slik, uten noe Sony-abonnement på PSN.

 

Jeg slettet hele RDR2 etter et uendelig mas om gold abbo på xbox man kan ikke spille spillet uten mer ser det ut som bare kommer til abbo siden når man prøver å spille!

Lenke til kommentar

Syns PS+ er heilt grei tjeneste der man får ca 24 spill i året samt tilbud/rabatt på spill osv. Benytter meg dog bare av tilbud på spill som ikkje kjem ut på fysisk medie. Er godt fornøgd om 4 av desse 24 spilla er noko eg ville kjøpt. Resten av spilla er såleis bonus for min del. Får kjøpt PS+ 12 mnd for 429,- kr sjølv om veiledande er 485,- og det er ok pris.

I forhold til Xbox Live Gold 12 mnd til 499,- syns eg PS+ gir meir for pengane. Prisane er henta fra prisjakt og er pr dags dato.

Når det kommer til prisauken for PS+ så er ikkje det noko å ta tungt, dukker alltid opp gode tilbud på PS+ 12 mnd. Prisauken er dog liten i forhold til det man får. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...