Gå til innhold

Sony meldte om mer enn dobling av Playstation Plus-prisen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dårlig dag, tydeligvis. Den første e-posten som kom hadde denne teksten:

Fra og med den 1. august 2019, vil prisene for PlayStation Plus-abonnement i Norge øke. Dette skyldes markedsinflasjonen.

 

• 12-måneders løpende abonnement på PlayStation Plus øker med %%twelve_price%%

 

• 3-måneders løpende abonnement på PlayStation Plus øker med %%three_price%%

 

• 1-måneds løpende abonnement på PlayStation Plus øker med %%one_price%%

 

Nye prisene trer i kraft fra og med den 1. august 2019.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

For å kunne bruke flerspillerspilling så må en tegne abonnement?

 

Tror det må være en skrivefeil.

Du må det for Xbox, men (foreløpig) ikke for PlayStation.

Nee, generelt sett må du betale for et playstation + - abb for å spille online, MEN for de spilla som regnes som f2p (fortnite, warface etc , der du ikke trenger å faktisk kjøpe spillet for å spille) så trenger du ikke å betale for ps+

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønte det at de brukte google translate her. Sony har jo ikke noe norsk support.

Men helsike, de er bra frekke som øker prisen så mye.

 

Har vært sony fan over lang tid men vurderer sterkt og gå over til pc nå, for å betale slike summer som dette bare for å kunne spille online blir for dumt.

Ikke nok med at de skal sensurere spill at de i tillegg skal øke prisen på tjenesten deres så ser xbox og ut som et bedre alternativ nå.

Lenke til kommentar

Skjønte det at de brukte google translate her. Sony har jo ikke noe norsk support.

Men helsike, de er bra frekke som øker prisen så mye.

 

Har vært sony fan over lang tid men vurderer sterkt og gå over til pc nå, for å betale slike summer som dette bare for å kunne spille online blir for dumt.

Ikke nok med at de skal sensurere spill at de i tillegg skal øke prisen på tjenesten deres så ser xbox og ut som et bedre alternativ nå.

 

Xbox har jo ikke noe spill å rope hurra for slike som PS4, så selv om jeg har Xbone 1 X så blir den ikke brukt for det er 0 spill av intresse PS 4 har jo noen få spill som er konge bra men thats it Og for å betale for å spille online nope det gjør jeg ikke da bruker man pc istede

Lenke til kommentar

Online-delen bryr meg lite og blir nesten aldri brukt, Det eg derimot får med PS+ er 24 spill pr år samt mange tilbud/rabatter på spill. I løpet av eit år har PS+ abo betalt seg gjerne 3-4 ganger for meg sånn på snitt. Det varierer dog kor mange av desse 24 spilla eg ville kjøpt kvart år, men viss 4 av spilla er innafor er eg godt fornøgd. Resten er bonus. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...