Gå til innhold

Jobber Divinity-utvikleren med Baldur's Gate III?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:dribble: :dribble: :eek::w00t:

 

Baldurs gate.... 3!!!!

 

Trodde aldri jeg skulle få se dagen.

 

Jeg driver faktisk å spiller baldurs gate 1 igjen nå.

Jeg har fullført det et par ganger og startet på det utallige ganger, med tanke på å egentlig spille BG2. Men kommer aldri så langt :p

Har selfølgelig spilt gjennom BG2 før også, men nå er det så lenge siden at jeg føler jeg må fullføre BG1 på nytt, før jeg starter på BG2.

Lenke til kommentar

:dribble: :dribble: :eek::w00t:

 

Baldurs gate.... 3!!!!

 

Trodde aldri jeg skulle få se dagen.

 

Jeg driver faktisk å spiller baldurs gate 1 igjen nå.

Jeg har fullført det et par ganger og startet på det utallige ganger, med tanke på å egentlig spille BG2. Men kommer aldri så langt :p

Har selfølgelig spilt gjennom BG2 før også, men nå er det så lenge siden at jeg føler jeg må fullføre BG1 på nytt, før jeg starter på BG2.

 

Så gøy for deg! Jeg er virkelig glad på dine vegne, og det mener jeg helt seriøst. You go man!

Lenke til kommentar

:dribble: :dribble: :eek::w00t:

 

Baldurs gate.... 3!!!!

 

Trodde aldri jeg skulle få se dagen.

 

Jeg driver faktisk å spiller baldurs gate 1 igjen nå.

Jeg har fullført det et par ganger og startet på det utallige ganger, med tanke på å egentlig spille BG2. Men kommer aldri så langt :p

Har selfølgelig spilt gjennom BG2 før også, men nå er det så lenge siden at jeg føler jeg må fullføre BG1 på nytt, før jeg starter på BG2.

Hehe samme her :wee:

 

Har startet på en gjennomspilling fra begynnelsen utallige ganger med den hensikt å fullføre alt. Jeg har rundet BG1 og BG2 men aldri noen av ekspansjonene, pluss at jeg har en del uløste mysterier, sideoppdrag og drager å drepe til gode. Men det krever at man er skikkelig dedikert for å runde alt.

 

Var en gang i tiden at jeg spilte Baldurs Gate i hvert fall en gang i året. Det var nærmest en tradisjon. Er en stund siden nå da... ble bitt av VR basillen og da forsvant mye av gleden med spill på skjerm. Jeg er glad for at det kan se ut til at Baldurs Gate 3 blir en mulighet og jeg har troen på Larian som arvtaker til serien, men det er med en bismak i munnen siden jeg i svært liten grad spiller spill på skjerm lengre.

Lenke til kommentar

Heiteste Hera....

 

Det er noen sko i kjempestørrelse de må fylle, mest på historiefronten. Spillmekanisk er Original Sin for det meste ekstremt overlegent.

 

Spørsmålet er om de greier å få til samme dybden i både helter og skurker som BG/2 hadde...men om noen greier, ja så setter jeg 1gp på Larian.

 

Lykke til, jeg kjøper det uansett :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Litt skeptisk...

Håper virkelig de har litt mer realistiske propsjoner og ikke fullt så barnslig grafikk på baldur gate som på divinity.

Men noe sier meg at det blir mye likt desverre.

 

 

 

 

- Treffende at du sier det der...

En av mine nevøer sa det samme da han så screenshot av Civ6.

 

Tror ikke at han har spillt det ennå, selv om hans to yngre brødre har begge kjøpt det.

 

Men han spiller Civ5 når anledningen byr seg.

 

Smaksak, som det heter på fint...

Jeg har heller ikke spillt Civ6 og har også Civ5, men spiller det svært sjelden.

 

Jeg foretrekker heller Civ4 eller tidligere.

Civ3 likte/liker jeg svært godt, dog AI-balansen er ganske på bærtur til tider.

 

-----

 

Med det sagt...

Har Collection-Pack med begge BG-spillene og tilhørende Expansions.

 

Koste meg gløgg ihjel å spille igjennom dem.

 

Om det virkelig kommer en BG til i serien så krysser jeg også fingrene for at dem ikke f'er det til.

 

Checklist...:

-----------------

Nr.1. Historie

Nr.2. Mekanikk

Nr.3. Audio

Nr.4. Grafikk

-----------------

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...