Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare (2019)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mala skrev (På 8.11.2019 den 21.35):

Veldig bra oppdatering, ordner en del! Prøvde en runde på det nye Ground War kartet og det var helt forferdelig. Camping og dritt som forventet. Killstreaks ødelegger moduset og det passer seg ikke med en så ekstrem lav TTK i ett sånt modus og så små kart. Helt ødelagt modus etter min mening. Ytelsen var helt grousom også, og flere sleit med at klassene resatte seg på det nye kartet.

Men det ble mer givende og morro å spille online nå med denne oppdateringen :)

Sånn nå har jeg kommet meg inn her jeg å siden jeg er aktiv MW 2019 speller.

Er HELT enig i det du sier på nye mappet.. Det verste som jeg opplever er at det virker hvertfall som.. for meg da.. at det finnes bare en god side å starte på? Hvis du starter på toppsiden.. altså (E)cho er nærmest din start-spawn, så kan dem bare løpe ned fienden..

De aller fleste ganger jeg har spilt det mappet, har ikke spilt det så mye, kanskje 6-7 ganger totalt, og når jeg startet i bånn så tapte vi matchen hver gang. Den ene gangen jeg startet på topp så vant vi. Aner ikke hva som er greia med det.. vet ikke om det bare var "bad luck" men noe føltes ikke riktig ut. I og med at mappet er slik at det går litt i nedoverbakke så aner ikke.. psykologisk kanskje, føles ut som de har overtaket på oss hele tiden kan være en mulighet.. Eller at de har litt fordel ved å se ned på oss men aner ikke.

Noe virker snålt med det nye mappet, jeg er helt ok med Tavorsk og Quarry, men det nye virker til å gi topsiden overtaket. Ikke ta mine ord for god fisk, men bare vær obs og ha det i bakhodet lix.

Lenke til kommentar
Omnia vincit amor skrev (På 13.11.2019 den 0.16):

Helt utrolig hvor store oppdateringer som kommer.. Det kommer så ofte og er som regel 7 GB store.. Jeg håper ikke jeg sitter igjen med 300 GB etter alt innhold og oppdateringer er installert. 

Stort sett så erstatter den jo eksisterende filer slik at plassen ikke økes med like mye som oppdateringen er. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Merko. skrev (Akkurat nå):

Stort sett så erstatter den jo eksisterende filer slik at plassen ikke økes med like mye som oppdateringen er. :)

Håper du har rett.. ? 

Lenke til kommentar
Elefantmesteren skrev (17 timer siden):

NEEEI MAMMA HAN BRUKTE SHOTGUN 

Ingen hemmelighet at 725 fortsatt er ødelagt i spillet og det krever minimalt med ferdigheter å gjøre det bra med den. Ser heldigvis mindre til 725 nå enn før. 

Synes forøvrig spillet fortsatt er veldig gøy. Anbefaler absolutt også Realism-modusen. Utrolig morro.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (1 time siden):

Synes forøvrig spillet fortsatt er veldig gøy. Anbefaler absolutt også Realism-modusen. Utrolig morro.

Spiller det en del. Men merker at det er vanskelig å slappe av med dette spillet. Man må være i try hard modus hele tiden...

 

Hvilken plattform spiller du på, forresten? 

Lenke til kommentar
2 hours ago, Comma Chameleon said:

Ingen hemmelighet at 725 fortsatt er ødelagt i spillet og det krever minimalt med ferdigheter å gjøre det bra med den. Ser heldigvis mindre til 725 nå enn før. 

Både 725 og den pumpehagla var veldig labre i betaen. Så har de kanskje buffa 725 litt vel hardt som resultat. Jeg ser ikke noen som klager over pumpehagla, så regner med at den fremdeles er laber. Hvis du skal grine over shotguns så kan du ihvertfall begrense det til den ene som er OP for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

hardcore-867a9.jpg

 

Ingen vits å irritere seg over normal mode når du kan spille hardcore som er mye roligere, og faktisk en del mer taktisk i grunnen grunnet dette. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Sydvest skrev (1 time siden):

Spiller det en del. Men merker at det er vanskelig å slappe av med dette spillet. Man må være i try hard modus hele tiden...Hvilken plattform spiller du på, forresten? 

Spiller på PC.

Det noen folk gjør (ikke testet det selv) er å spille 5 kamper der de prøver å gjøre det så dårlig som overhodet mulig. Da blir dine neste kamper litt lettere, takket være skill-based matchmaking. Personlig gidder jeg ikke det, har ikke tid til slikt.

Elefantmesteren skrev (1 time siden):

Både 725 og den pumpehagla var veldig labre i betaen. Så har de kanskje buffa 725 litt vel hardt som resultat. Jeg ser ikke noen som klager over pumpehagla, så regner med at den fremdeles er laber. Hvis du skal grine over shotguns så kan du ihvertfall begrense det til den ene som er OP for øyeblikket.

725 var helt ødelagt, så fikset de bittelitt, men den er fortsatt for kraftig. Pumpehagla funker fint den. Folk bruker den ikke fordi den ikke er OP. Og det er kun 725 jeg har nevnt. 

 

Å påstå at jeg/folk griner over noe fordi man sier at den er OP er teit. Det blir som om jeg sier at du må slutte å grine over at folk synes den er OP. Ikke så trivelig.
 

Omnia vincit amor skrev (59 minutter siden):

Ingen vits å irritere seg over normal mode når du kan spille hardcore som er mye roligere, og faktisk en del mer taktisk i grunnen grunnet dette. 

Spiller både realism og hardcore til tider. Mest når jeg vil spill med pistoler og ranke de opp. 

Litt av problemet med hardcore er at du ikke aner om noen bruker aimbots eller om de bare var heldige, siden man ikke får killcam som viser hva som skjedde. Nå føler ikke jeg at det er mye juksing, men det er veldig mye enklere å jukse på hardcore enn vanlige moduser.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Comma Chameleon said:

725 var helt ødelagt, så fikset de bittelitt, men den er fortsatt for kraftig. Pumpehagla funker fint den. Folk bruker den ikke fordi den ikke er OP. Og det er kun 725 jeg har nevnt. 

Å påstå at jeg/folk griner over noe fordi man sier at den er OP er teit. Det blir som om jeg sier at du må slutte å grine over at folk synes den er OP. Ikke så trivelig.

725 var, jeg sier igjen, søppel i betaen. Og så fikset de den i release-versjonen, men gjorde den for sterk.

Haglegevær i CoD har generelt alltid vært enten labre, eller akkurat ok. Unntak med f.eks. model 1887 akimbo i mw2, og sikkert denne 725 i dagens form. Og generelt er det bare kids som løper rundt med sniper og "quick-scoper" som klager over folk som bruker hagle. Jeg merket mye av det da jeg spilte WWII, selv om ingen av haglene i det spillet var OP (ihvertfall ikke uten flamme-ammo).

Så ja, å klage over et spesifikt våpen som er OP er helt greit, å klage over "hagler" generelt da de aller fleste av dem er under middels gode, da er sjansen stor for at du er en quick-scope kiddo som klager på alle slags våpen du ikke bruker selv.

Lenke til kommentar

Hei

Har store problemer med Modern Warfare på Ps4.

Jeg sliter med at jeg insta dør hver gang jeg møter noen. Dette er helt likt i vanlig modus som i hardcore.

Som regel så er jeg bare død så fort jeg ser en annen spiller, får ikke siktet eller skutt.
Hadde en kamerat på besøk i går som prøvde å spille spillet hos meg og han ga opp etter 2 runder da han syns det var umulig å spille.
Var så nede hos han senere på kvelden og prøvde spillet på hans ps4. Det er om å spille et helt annet spill. Hos han dør man ikke umiddelbart og man kan faktisk være i gun battles. Var mye mer gøy å spille.

Dette problemet gjør meg gal og jeg klarer ikke å finne ut av det. Noen som har noen innspill til dette?

Lenke til kommentar

Jepp.

Testet litt mer nå.
Jeg har Vikenfiber og kameraten min har Get.
Hvis jeg kobler ps4 på 4g wifi tethering fra mobilen så er det helt ok, som hos kameraten min, så må være et eller annet med nettlinja fra viken fiber da.

Koblet også ps4 rett på nett og ikke igjennom unify nettverket jeg ellers bruker og opplever samme problem.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (18 timer siden):

spille 5 kamper der de prøver å gjøre det så dårlig som overhodet mulig. Da blir dine neste kamper litt lettere, takket være skill-based matchmaking

haha, det høres utrolig kjedelig ut..hvorfor spille mot noen du er veldig mye bedre enn? Mye artigere når man spiller med folk som er på ca. samme nivå.

Lenke til kommentar
Merko. skrev (23 minutter siden):

haha, det høres utrolig kjedelig ut..hvorfor spille mot noen du er veldig mye bedre enn? Mye artigere når man spiller med folk som er på ca. samme nivå.

Tja. Gøy å få inn store killstreaks? Gjøre det bra? Uansett hvor du spiller, hvis du klarer å få 15+ killstreaks så er du jo enten mye bedre eller bare har en bedre dag enn motstanderen. Jeg blir aldri å gidde å ta en "reverse-boost" der man taper med vilje, men jeg synes også det er gøy når man gjør det bra.

Høyeste killstreak jeg har hatt med våpen hittil er vel 12 tror jeg. Når jeg spilte Black Ops 2 og 3 (de hadde ikke særlig SBMM) så gikk klarte jeg å vinne Free-For-All uten å dø (30 kills). Sier ikke at jeg ønsker å kun spille mot dårlige, men når alle er på samme nivå, så blir det ganske svett. En god blanding er morsommere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...