Gå til innhold

Universitetet krever økt kommersialisering av forskning: Ana ble gründer på assistert befruktning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil anta at fertilitet er arvelig. Og når stadig flere kvinner ikke lar seg befrukte på vanlig vis betyr det at problemet bare vil øke over tid.

Før i tiden overlevde ikke de svakeste av oss, mens de nå vokser opp og får barn. Det betyr at genene blir dårligere og dårligere, noe som over tid vil øke helsebudsjettene voldsomt.

Er det noen som har forsket på dette, og hva sier de?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil anta at fertilitet er arvelig. Og når stadig flere kvinner ikke lar seg befrukte på vanlig vis betyr det at problemet bare vil øke over tid.

Før i tiden overlevde ikke de svakeste av oss, mens de nå vokser opp og får barn. Det betyr at genene blir dårligere og dårligere, noe som over tid vil øke helsebudsjettene voldsomt.

Er det noen som har forsket på dette, og hva sier de?

Vis homofili også er arvelig er det jo lett å forstå at katolske-prester ville tvinge folk inn i ekteskapet, for så å sette opp en skriftestol.

 

https://m.youtube.com/watch?v=RvnIChBE4Lw

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar

Jeg vil anta at fertilitet er arvelig. Og når stadig flere kvinner ikke lar seg befrukte på vanlig vis betyr det at problemet bare vil øke over tid.

Før i tiden overlevde ikke de svakeste av oss, mens de nå vokser opp og får barn. Det betyr at genene blir dårligere og dårligere, noe som over tid vil øke helsebudsjettene voldsomt.

Er det noen som har forsket på dette, og hva sier de?

 

Hvorfor tror du det er kvinner som er problemet?

 

Det er mannlig fertilitet som faller.

https://www.gq.com/story/sperm-count-zero

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...