Gå til innhold

Husker du DayZ? Nå er zombiespillet ute på PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjesp, ikke gi dette mislykka prosjektet publisitet. Ufortjent!

 

"Mislykka"? Spillet har hatt 10 000 players gjevnlig i flere år, masse nye våpen/equipment, flere map endringer og har gått i gjennom flere engine endringer. Og alt er gjort med et lite team.

 

Jeg vet ikke om du bare følger flokken, eller om du faktisk mener det.

 

Jeg synes de har vært flinke jeg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Mislykka"? Spillet har hatt 10 000 players gjevnlig i flere år, masse nye våpen/equipment, flere map endringer og har gått i gjennom flere engine endringer. Og alt er gjort med et lite team.

 

Jeg vet ikke om du bare følger flokken, eller om du faktisk mener det.

 

Jeg synes de har vært flinke jeg...

 

Det er vel strengt tatt du som følger flokken når du faktisk uttaler deg positivt om denne skandalen. Eller dere var en flokk noen år tilbake, nå er dere nok bare en minoritet.

 

Spillet er søppel, zombieimplementeringen er tidenes dårligste. Tok ikke lang tid før hovedmannen bak dayz innså dette, og trakk seg ut. Med seg tok han ett ukjent antall millioner fra de som støttet spillet under utviklingen. For det var jo derfor folk støttet spillet i utviklingsfasen, for at han skulle ta pengene å gå. Det nærmer seg svindel.

 

Morsomt at du gir de kred for at de er ett lite team. Det er en grunn til at de er ett lite team, og det er fordi Dean Hall tok alle pengene å gikk. Hadde de faktisk brukt pengene folk støttet de med for å utvikle spillet, så hadde de ikke vært ett lite team.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er vel strengt tatt du som følger flokken når du faktisk uttaler deg positivt om denne skandalen. Eller dere var en flokk noen år tilbake, nå er dere nok bare en minoritet.

 

Åja.. Stemmer det.. Fordi enkelte klarte tydeligvis ikke å lese advarselen som klart og tydelig sa at det ville ta lang tid før spillet ville komme ut.. Og når spillet er ute så er det fremdeles folk som klarer å klage.. 

 

Det sto vel igjennom hele utviklingsperioden at om man kjøpte spillet så bør man være villig til å oppleve bugs osv. 

 

Å utvikle en engine tar hinsides med tid, og derfor tok det såpass tid. 

 

Er et ganske bra spill nå. 

 

Spillet har forøvrig 8,782 spillere når jeg skriver dette innlegget.. Det er altså flere som spiller.. Ja, mye færre enn da modden var en ting, men so what? 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Åja.. Stemmer det.. Fordi enkelte klarte tydeligvis ikke å lese advarselen som klart og greit sa at det ville ta lang tid før spillet ville komme ut.. Og når spillet er ute så er det fremdeles folk som klarer å klage..

 

Er et ganske bra spill nå.

Spillet er søppel, og langt fra bra.

 

Advarselen var grei nok den, men de advarte ikke om at Dean Hall skulle ta pengene, og forlate prosjektet gjorde de? Selvfølgelig klager man når man har støttet utvikling for ett spill, og ser at pengene går til å gjøre en svindler rik i stedet for faktisk utvikling av spillet. Hva forventer du?

 

De har brukt så lang tid fordi de har vært så få som jobbet på prosjektet. Ikke lag unnskyldninger for dem. De dro inn millioner nå prosjektet ble annonsert, men mesteparten av de pengene har gått til Dean Hall, ikke utviklingen av spillet.

Endret av Kron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Spillet er søppel, og langt fra bra.

 

Advarselen var grei nok den, men de advarte ikke om at Dean Hall skulle ta pengene, og forlate prosjektet gjorde de? Selvfølgelig klager man når man har støttet utvikling for ett spill, og ser at pengene går til å gjøre en svindler rik i stedet for faktisk utvikling av spillet. Hva forventer du?

 

Åja, så du har faktisk spilt den ferdige versjonen i timesvis? Hva er det egentlig du klager over? 

 

Hall svindlet da ingen? Han forlot prosjektet da hans avtale med Bohemia Interactive ikke krevde at han skulle være der. Det er ingen som er svindlet, bare folk som syter over ikke å ha følgt med. 

 

Kjempe kjipt at det tok sånn tid, men når man skal utvikle en ny engine som sagt så tar det tid.. Trodde du at en engine var klar på 2 - 3 år? Det tok de såpass lang tid fordi det krever ekstremt med ressurser. 

 

At du velger å bruke penger på et prosjekt som klart og tydelig gir beskjed om at du ikke kommer til å ha et ferdig produkt på årevis bør jo si deg at det kommer til å ta tid. Sånn er det bare. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Ekstremt med ressurser? Det har bare vært en håndfull mennesker på dette prosjektet, fordi finansieringen folk støttet utviklingen med gikk til å berike Dean Hall. Det var ingen beskjed om dette når man støttet spillet.

 

Det er en flopp, og en svindel. Kanskje du skal gå til metacritic eller steam reviews for å se hva folk skriver om spillet før du uttaler deg noe mer.

 

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan forsvare denne kolossale floppen.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ekstremt med ressurser? Det har bare vært en håndfull mennesker på dette prosjektet, fordi finansieringen folk støttet utviklingen med gikk til å berike Dean Hall. Det var ingen beskjed om dette når man støttet spillet.

 

Det er en flopp, og en svindel. Kanskje du skal gå til metacritic eller steam reviews for å se hva folk skriver om spillet før du uttaler deg noe mer.

 

Hva folk mener her og der bryr jeg meg fint lite om. Jeg vet at det er et bra spill. Det du ikke klarer å si til meg er jo hva som er så fælt med dette spillet i utgangspunktet. 

 

At Hall ble rik på å selge prosjektet til Bohemia ser jeg ikke noe galt med. Pengene ble jo tydeligvis brukt på å utvikle spillet, ellers hadde vi jo ikke hatt det i dag. 

 

På steam er forøvrig spillet mixed, og metacritic har den ikke en score fordi det ikke er mange nok som har skrevet en review av det. Sier jo litt til argumentet ditt forøvrig.  :)

Lenke til kommentar

Interessen blant pressen er så liten at bare en aktør har reviewet spillet. Forøvrig er user score på metacritic 3.9. Mixed er ikke bra. Skal ikke mye til for å få positiv score på steam. Kan ikke se hvorfor du har en innsigelse på at spillet har blitt tatt veldig dårlig i mot? Proffe reviewers tar seg ikke bryet engang, så dårlig er spillet.

 

Alt er feil med spillet, bare konseptet er bra. Men zombi aien er helt forferdelig. Hvis jeg skal peke på en ting så er det hvordan zombiene fungerer eller kanskje jeg heller skal si ikke fungerer.

 

Skjønner at du er en som spiller spillet, og kanskje er i fornektelse at spillet du har spilt så mye suger balle. Mitt tips til deg er å gå videre med livet ditt, og legge denne floppen bak deg.

Endret av Kron
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Alt er feil med spillet, bare konseptet er bra. Men zombi aien er helt forferdelig. Hvis jeg skal peke på en ting så er det hvordan zombiene fungerer eller kanskje jeg heller skal si ikke fungerer.

 

Og igjen bare beviser du din uvitenhet. Men nei nei, jeg gidder ikke å løpe i ring å diskutere med noen som åpenbart ikke er interessert i å komme med gode argumenter. 

Lenke til kommentar

Folks mening om dette spillet er som det er ene og alene fordi veldig mange ikke forstår hva early access betyr... veldig synd ? Man kan ikke klare på tilstanden til et spill i esrly access. Det blir helt feil!

Det er ute av early access nå. Bare fyi.

Lenke til kommentar

 

Folks mening om dette spillet er som det er ene og alene fordi veldig mange ikke forstår hva early access betyr... veldig synd ? Man kan ikke klare på tilstanden til et spill i esrly access. Det blir helt feil!

Det er ute av early access nå. Bare fyi.

Folk sa akkurat det samme dagen etter det kom i early access som de gjør idag. Og det gjøres somregel med alle early access spill dessverr...

Lenke til kommentar

Interessen blant pressen er så liten at bare en aktør har reviewet spillet. Forøvrig er user score på metacritic 3.9. Mixed er ikke bra. Skal ikke mye til for å få positiv score på steam. Kan ikke se hvorfor du har en innsigelse på at spillet har blitt tatt veldig dårlig i mot? Proffe reviewers tar seg ikke bryet engang, så dårlig er spillet.

 

Alt er feil med spillet, bare konseptet er bra. Men zombi aien er helt forferdelig. Hvis jeg skal peke på en ting så er det hvordan zombiene fungerer eller kanskje jeg heller skal si ikke fungerer.

 

Skjønner at du er en som spiller spillet, og kanskje er i fornektelse at spillet du har spilt så mye suger balle. Mitt tips til deg er å gå videre med livet ditt, og legge denne floppen bak deg.

Fortell meg min gode mann. Hvordan fikk du fullmakten til å bestemme over hva andre folk kan like? Skulle gjerne likt å ha den jobben selv. Livet ville straks vært mye enklere hvis jeg bare kunne fortelle alle at de tar feil fordi det strider i mot mitt syn på ting.

 

Selv om Dean Hall såret deg noe voldsomt, så betyr ikke det at du trenger å ta kjærlighetssorgen din ut på andre. Hva som om noen liker DayZ? Hva er så feil med det? Det kan da umulig ha så stor innvirkning på hverdagen din, at noen spiller DayZ, at du gjør det til ditt livs verk å fortelle dem hvor feil de tar? Er det slik at bare fordi jeg ikke liker Rocket League, så burde jeg rase rundt på forumene og kritisere folk for å like det?

 

Ta deg sammen a'!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...