Gå til innhold

Høstdato og ny trailer for Death Stranding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som et ganske alminnelig open world-spill. At de må bruke kjente ansikter for å markedsføre lover ikke veldig godt heller.

Kan ikkje heilt si eg synes det ser så alminneligt ut. Og det med di kjente ansiktene har vell meget lite med marketsføringen å gjøre, trur nok helst Sony ville klart seg for uten viss det var opp til di. Det er vel heller at Kojima vil leke med vennene og idolene sine. Uansett ser eg ikkje kossen det skal påvirke noe negativt, ut ifra det eg har sett i trailerene er det noe av det bedre eg har sett av den type ansiktsteknologi og skuespill i spill. 

Endret av Noiz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ser ut som et ganske alminnelig open world-spill. At de må bruke kjente ansikter for å markedsføre lover ikke veldig godt heller.

Kan ikkje heilt si eg synes det ser så alminneligt ut. Og det med di kjente ansiktene har vell meget lite med marketsføringen å gjøre, trur nok helst Sony ville klart seg for uten viss det var opp til di. Det er vel heller at Kojima vil leke med vennene og idolene sine. Uansett ser eg ikkje kossen det skal påvirke noe negativt, ut ifra det eg har sett i trailerene er det noe av det bedre eg har sett av den type ansiktsteknologi og skuespill i spill. 

Du løper litt rundt, og så er det random encounters og baser/områder du skal frigjøre/redde/kontekstord. Det er en detektivmodus.

 

Plottet virker.. eh. Jaja. Han slemme slikker hun dama i ansiktet fordi det er det slemme folk gjør. Da vet du at han er slem nok til å enten være sisteboss eller final henchman.

 

Vi får se. Jeg liker den ryggsekkgreien, den er kul.

Lenke til kommentar

Du løper litt rundt, og så er det random encounters og baser/områder du skal frigjøre/redde/kontekstord. Det er en detektivmodus.

 

Plottet virker.. eh. Jaja. Han slemme slikker hun dama i ansiktet fordi det er det slemme folk gjør. Da vet du at han er slem nok til å enten være sisteboss eller final henchman.

 

Vi får se. Jeg liker den ryggsekkgreien, den er kul.

 

Ja, men eg vil da si mye av det er framstilt på ein ganske unik måte. 

 

Trur ikkje han bare slikker henne for å være slem. Det har nok noe med tårene å gjøre. Vi ser gjentatte ganger at karakterene griner, so det er noe spesielt med det. 

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

 

 

Ser ut som et ganske alminnelig open world-spill. At de må bruke kjente ansikter for å markedsføre lover ikke veldig godt heller.

Kan ikkje heilt si eg synes det ser så alminneligt ut. Og det med di kjente ansiktene har vell meget lite med marketsføringen å gjøre, trur nok helst Sony ville klart seg for uten viss det var opp til di. Det er vel heller at Kojima vil leke med vennene og idolene sine. Uansett ser eg ikkje kossen det skal påvirke noe negativt, ut ifra det eg har sett i trailerene er det noe av det bedre eg har sett av den type ansiktsteknologi og skuespill i spill. 

Du løper litt rundt, og så er det random encounters og baser/områder du skal frigjøre/redde/kontekstord. Det er en detektivmodus.

 

Plottet virker.. eh. Jaja. Han slemme slikker hun dama i ansiktet fordi det er det slemme folk gjør. Da vet du at han er slem nok til å enten være sisteboss eller final henchman.

 

Vi får se. Jeg liker den ryggsekkgreien, den er kul.

Hvor lenge siden er det du spilte et 100% originalt Kojima spill? Ingen av de er helt alminnelige. MGSV var altfor influert av Konami til å telles egentlig, men alt jeg har spilt av Kojima har vært i toppklasse. Men det er en subjektiv mening, så smak og behag. Alminnelig er det aldeles ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...