Gå til innhold

Kritikerroste Journey lanseres på PC neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om mulig har jeg lyst til å gi pengene direkte til utvikler, da jeg har lyst til å støtte dem og deres prosjekter. Epic kan dra rett vest så dem får ikke ei krone av meg. Ideelt sett piratkopiert spill og overført beløp direkte til utvikler, mulig (donasjon og whatnot)?

 

Ironien er at ved å kjøpe via Epic så gir du mer penger til dem som har laget spillet... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Om mulig har jeg lyst til å gi pengene direkte til utvikler, da jeg har lyst til å støtte dem og deres prosjekter. Epic kan dra rett vest så dem får ikke ei krone av meg. Ideelt sett piratkopiert spill og overført beløp direkte til utvikler, mulig (donasjon og whatnot)?

 

Ironien er at ved å kjøpe via Epic så gir du mer penger til dem som har laget spillet... 

Mer er vel å ta hardt i. Tar ikke Epic typ 10-15 prosent av kjøpsprisen? Ville faktisk gått til det steget å betale en langt høyere sum enn hva det koster i Epic Store om jeg kan betale utvikler direkte. Dessverre er det lock-in som er tingen, så da er vi jo kjørt uansett.

Hvorfor i h. må det være låst til dumme salgsplattformer med elendig funksjonalitet? Hvorfor ikke steam, Epic Store og direkte fra utvikler? Neida, vi har sjefskuken Epic som skal horde spill og stenge folk inne på sin suboptimale plattform.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har lenge villet spille dette, men har ikke hatt konsoll på mange år nå, hadde mistet håpet om at dette noensinne kom til PC. Reaksjonen min over denne nyheten var "Oh shit, hærlig!" og så direkte til "Ja, nei takk".

Samma hvor lyst jeg har, så nekter jeg å gi Epic en krone.

Venter heller litt lenger, og håpet er at det omsider kommer ut andre steder senere. Når det først har blitt portet til PC er ikke veien like lang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Om mulig har jeg lyst til å gi pengene direkte til utvikler, da jeg har lyst til å støtte dem og deres prosjekter. Epic kan dra rett vest så dem får ikke ei krone av meg. Ideelt sett piratkopiert spill og overført beløp direkte til utvikler, mulig (donasjon og whatnot)?

 

Ironien er at ved å kjøpe via Epic så gir du mer penger til dem som har laget spillet... 

Mer er vel å ta hardt i. Tar ikke Epic typ 10-15 prosent av kjøpsprisen? Ville faktisk gått til det steget å betale en langt høyere sum enn hva det koster i Epic Store om jeg kan betale utvikler direkte. Dessverre er det lock-in som er tingen, så da er vi jo kjørt uansett.

Hvorfor i h. må det være låst til dumme salgsplattformer med elendig funksjonalitet? Hvorfor ikke steam, Epic Store og direkte fra utvikler? Neida, vi har sjefskuken Epic som skal horde spill og stenge folk inne på sin suboptimale plattform.

Er sikkert ikke noe problem å kontakteutvikleren per epost og ytre dine ønsker ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...