Gå til innhold

Hente data fra telefon med knust skjerm. (Huawei P30)


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Huawei P30, hvor skjermen er knust. Jeg ønsker å få ut bildene jeg har på telefonen, da disse ikke ble syncet selv om jeg hadde skrudd på Google Photo Sync. 

Forsøkt:
1. Koble mobilen til PC, for å ta ut bildene manuelt. Problem - Har ikke skrudd på USB debugging, så dette fungerer ikke.
2. Koble mobilen til skjerm med og uten mus over USB-C -> HDMI overgang. Problem - Displayet kommer opp på skjermen, men lagger seg ut etter få sekunder.

Jeg vet ikke hvorfor 2. ikke fungerer, og har sendt mail til Huawei anngående dette. Den siste muligheten jeg ser er på er å koble en mus til og navigere meg til sync option i blinde, men jeg har relativt liten tro på denne fremgangsmåten. Er det noen her inne som har tips til hvordan jeg kan få ut bildene uten å betale for ny skjerm? Jeg har nemlig Telenor Swap avtale med skjermforsikring, men forsikringsselskapet Brightstar NEKTER å fikse skjermen min uten å slette dataen min først.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...