Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst] bra nett, men kan ikke se twitch/hbo (treg nettleser)


Anbefalte innlegg

Hei. Hjemme hos oss har vi 2 pc'er i drift og alt har vært fint og flott helt til i dag. Plutselig mens jeg sitter og ser på Twitch, så begynner streamen å hakke noe forferdelig(har testet flere streamer så det er ikke twitch som er problemet). jeg sjekker Speedtest.net og resultatet er som bildet viser (helt som normalt). på den andre maskinen fungerer Twitch perfekt. har også prøvd å se en serie på Hbo, men må pause flere ganger i løpet av episoden for å la den buffre slik at jeg kan se videre. har ikke vært sånn før i dag. 

 

har testet med både wi-fi og kablet tilkobling og problemet er det samme i begge situasjoner.. siden dette kun skjer på en av maskinene så misstenkte jeg at problemet lå i selve pcen. men jeg koblet meg til hot spot fra telefonen og da forsvant problemet.. 

 

jeg forstår ikke hvordan problemet kan være i router/kabel hvis en av maskinene ikke har problemer.. og jeg forstår ikke hvordan det kan være maskinen som er problemet da det fungerte på annet nett. 

 

pcen er oppdatert. jeg har tilbakestilt nettverkskort. og alt ser tilsynelatende normalt ut, helt til jeg går på twitch eller andre streaming tjenester. 

 

hvis noe mangler, bare spør.

 

 

8b0299159bc3d86fff68b96e37174976.png

Endret av Mashux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...