Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan gjøre seg mer attraktiv?


Anbefalte innlegg

Hele poenget med å trene vekter er selvfølgelig at det gir mer testosteronproduksjon og dermed økt selvsikkerhet. Den følelsen kan du forsåvidt få av vanlig cardio-trening også. Egentlig er ekstra muskelmasse er bare en bonus. Men det er en bonus som vil åpne en ny verden for deg ute på byen, hvis du er interessert i den slags. Jenter er sykelig opptatt av kropp, jeg har fått med meg mange hjem ene og alene pga. høyde (189 cm) og en viss antydning til kasse og den klassiske V-shape. Du som er nesten to meter har som sagt vunnet i lotto på dette området, om du vil utnytte potensialet ditt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er enig med Buffy.

 

Alltid når jeg har prøvd å finne meg kjæreste, så har det gått dårlig som regel. De gangene jeg har "tatt pause" fra å bry meg om det, så har det dukket opp ei som det klikker med helt naturlig.

 

Rart det der...

Dette forutsetter da selvfølgelig at du har kvinner i nærmeste omgangskrets eller er veldig utadvendt. For folk som ikke har mange kvinner i livet sitt eller er veldig utadvendte så er ikke dette et råd som hjelper stort.

Lenke til kommentar

Kvinner er i hovedsak, bevisst eller ubevisst, mer opptatt av for eksempel status og ressurser enn av kropp, i hvert fall hvis de ser etter en person de ikke bare skal ligge med. Det beste trådstarter kan gjøre på sikt for å bli attraktiv, er derfor å gjennomføre utdannelsen sin og få en god jobb. Vi har en dårlig kjønnsbalanse i utdanningssystemet i Norge. Resultatet er, til glede for utdannede menn og til ulykke for de utdannede kvinnene, at landet fylles av høyt utdannede kvinner som vil ha en mann med minst like høy status som de selv, uten å finne det.

Lenke til kommentar

Ikke les artikler på nett fra såkalte "coachere", "sexologer", "dating eksperter", "personlige trenere", "stylister" etc. som skal selge deg bøker, seminar, workshops, kurs eller annen drit. Slike folk og andre tåpelige "sosiale trendsettere" er årsaken til at folk blir deprimerte og aldri blir fornøyd i utgangspunktet.

 

Vær deg selv, lev livet slik du ønsker å leve det. Vær tro mot deg selv og vær med på det du ønsker å være med på. Det siste du ønsker er å "coaches" til å finne noen du kanskje ikke passer sammen med.

 

Om du ikke finner de rette i din omkrets kan du reise litt og oppleve verden. Kjærligheten kommer sjelden på tid og sted man forventer det. Og ikke følg rådet om "senk standarden" selv om de fleste her typisk nok tenker på overfladiske attributter. Det er viktig at personen du finner er noen du ønsker å leve med (personlighet, verdier etc.). Nå trenger ikke alle være "livspartnere" med ved ønske om barn bør de være det.

 

Ikke let, lev :) Det aller viktigste er at du finner noen som setter pris på den egentlig deg, ikke den andre forventer at du skal være.

 

EDIT

Og skulle du mot formodning ikke treffe noen på din reise i livet og verden så er det ingen krise. Det aller viktigste man kan lære seg i livet er å ikke være avhengig av andres aksept for å ha et godt liv.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

så jeg leste akkurat en sak på nettavisen om at det er en stor andel menn som er ufrivillig barnløse eller uten kjæreste. dette var på grunn av ditten og datten og blant annet at kvinner ikke ønsker en mann med lavere status, utdanning og lønn enn seg selv. det samme gjelder for utseende at kvinner vil ha en mann som er like attraktiv eller mer attraktiv enn seg selv. han eksperten mente at disse mennene måtte finne en måte og gjøre seg selv attraktiv på. dette kunne mannen gjøre gjennom å endre på utseende, ta høyere utdanning.

 

Dette er et problem jeg har lagt merke til i ateistiske sirkler. Dere har gjort det slik at kvinnene bestemmer alt, fordi dere har flyttet fokuset i fra forhold til sex. Når all verdien ligger på sex, så er det kun de øvrige 20% av de vakreste mennene som har all sexen. Om du ser på alle de tipsene som du får fra de såkalte ekspertene så kan det vell mye oppsummeres i "Bare vær James Bond, det fikser alt av dameproblemer", så det er litt av noen (((eksperter))) du får råd i fra.

 

Jeg tror at om du virkelig skulle gjøre dette, så må du ta en del plastiske operasjoner, særlig av ansiktet. Så må du nok bruke litt sterioider. Så må du ta en del studie-drugs som hjelper for hukomelsen. Penis-operasjon for å demme opp for sterioidebruken osv. Så må du også arve mye penger osv. Fordi i det systemet du spiller i, så er det den rike, vakre, sossegutten som alltid vinner. Det lille av suksess du kan ha, av å jobbe hardere enn sånne gutter, vil fortsatt være veldig lite sammenlignet med hva dem får av å bare være seg selv.

 

Hadde dine foreldre og andre generasjoner vært smarte, så ville dere aldri ha latt dere lure til å gjøre det sosialt akseptert for jenter å hore seg ut. Fordi om du sier at en fremtidig partner kan ha vært sammen med noen før deg, så vil de bruke den anledningen til å ligge med det beste de kan få de første gangene, så vil de pensjonere seg med å bli din kjæreste. Og når de har enormt mange tidligere sex-partnere, som er situasjonen i dag, så har de også ødelagt sin evne til å binde seg til en fast partner.

 

Ditt eneste reelle valg er å søke tilbake til tradisjonalismen, om du er ute etter et seriøst forhold. Det kan være å gå inn i en menighet, finne en jente der og bli kjæreste med henne. Du må inn en plass der det ikke er akseptert å være et ludder, eller en horebukk som bare vil ha sex. Dette vil du ikke finne i dagens samfunn, dette finner du bare i små lukkede miljøer hvor alle kjenner alle, hvor foreldrene til jenta vil forvente av dere begge at dere er monogam.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

TS her igjen

 

Jeg er ikke ofte på byen som sagt, og stråler nok ikke selvsikkerhet. Når jeg er ute på byen, så hopper jeg ikke fra jente til jente akkurat hvis jeg skulle blitt avvist. Tar det litt som det kommer, prøver å ikke virke desperat eller "på jakt" da jeg har skjønt at damer syntes dette er svært lite tiltrekkende. 

 

Kjenner svært få jenter. De fleste jentene i vennekretsen min er kjærestene til venner og kamerater. Har spurt disse jentene om de har noen single venninner, men svaret er stort sett "nei, de er opptatt". Har vært ganger hvor dette ikke har vært tilfelle og jeg faktisk har møtt venninnene dems. Men aldri blitt noe ut av det. 

Har noen jenter på vennelista mi på facebook, som jeg har lyst til å ta kontakt med, blant annet en tidligere kollega. vet ikke åssen jeg skal gå frem her da...

 

Og bli med i en menighet er uaktuelt. er overhode ikke religiøs av meg. 



Anonymous poster hash: ac3c6...3ac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...