Gå til innhold

Sonic the Hedgehog-filmen utsettes til neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De satser høyt med denne filmen, de øker forventningene ved å love forbedringer og utsette filmen så mye, at når den kommer ut vil det omtrent være umulig å levere et produkt som forsvarer ventetiden. Selv om de får Sonic til å se helt perfekt ut, så har jeg til gode å se en eneste film basert på ett spill som er verd å skrive hjem om. Kreditt til de for at de prøver, men jeg tror det ville gått like dårlig å levere det freakshowet de hadde laget, som det vil gjøre å levere den ny versjon (som sannsynligvis ikke vil være bra nok fortsatt).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De satser høyt med denne filmen, de øker forventningene ved å love forbedringer og utsette filmen så mye, at når den kommer ut vil det omtrent være umulig å levere et produkt som forsvarer ventetiden. Selv om de får Sonic til å se helt perfekt ut, så har jeg til gode å se en eneste film basert på ett spill som er verd å skrive hjem om. Kreditt til de for at de prøver, men jeg tror det ville gått like dårlig å levere det freakshowet de hadde laget, som det vil gjøre å levere den ny versjon (som sannsynligvis ikke vil være bra nok fortsatt).

 

Vil si at detective pikachu er jo ganske grei. Ikke revolusjonerende, men den er alt annet enn dårlig.

Lenke til kommentar

 

De satser høyt med denne filmen, de øker forventningene ved å love forbedringer og utsette filmen så mye, at når den kommer ut vil det omtrent være umulig å levere et produkt som forsvarer ventetiden. Selv om de får Sonic til å se helt perfekt ut, så har jeg til gode å se en eneste film basert på ett spill som er verd å skrive hjem om. Kreditt til de for at de prøver, men jeg tror det ville gått like dårlig å levere det freakshowet de hadde laget, som det vil gjøre å levere den ny versjon (som sannsynligvis ikke vil være bra nok fortsatt).

 

Vil si at detective pikachu er jo ganske grei. Ikke revolusjonerende, men den er alt annet enn dårlig.

Har ikke fått sett den, men håper å få gjort det når den dukker opp i hyllene. Har ikke noe særlig forhold til Pokémon, men det kan jo være en fordel. Da vet man jo ikke hvor langt fra spillets story de har bevegd seg. Med filmer som Max Payne, Hitman og Assassins Creed friskt i minne (alle store spill-favoritter hos meg), så er jeg smertelig klar over hvor ille det kan gå...

Lenke til kommentar

Kunne de ikke heller bare scrappa hele driten for å lage en ny ace ventura, når de først har (av en eller annen ufattelig grunn) fått dratt Jim Carrey inn i filmen. 

Lurer faktisk på hvordan forarbeidet var vedrørende sonic modellen som ble brukt i trailern. Er det altså, de må jo ha vist modellen til en god del folk før de bare kjørte på med den? Vet ikke hvordan det fungerer jeg, men noe gikk galt. Om de ikke endrer plottet, og tvinger Jim Carrey til å lire av seg noen "jokes" som jeg ikke kan forstå at noen finner morsomme. Når han sier "NOBODY CARES" i trailern, oh lord, det var sikkert ufattelig morsomt for ett eneste menneske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...