Gå til innhold

Se video: Samsung har skapt kunstig intelligens som kan lage realistiske videoer av bare ett enkelt bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar du ett display med x antall pixler og lar det telle seg igjennom alle mulige pixel kombinasjoner så vil displayet gjengi alle mulige bilder som universet rommer ned til det detaljnivå og utsnitt du måtte ønske, enten det er Clinton som har seg eller ett krystallklart bilde av ett dyr som døde ut fra før kamera-et ble oppfunnet imens det nasker sjokolade fra Mix kiosken på hjørnet, eller for eksempel skrive på skjermen "formelen som omfatter alt" (Formelen altså og ikke teksten "Formelen som omfatter alt"). Enten det er sant eller usant. Tar litt tid å gå igjennom alt da om du skulle begynne fra pixel en og telle deg oppover, men mang en algoritme vil kunne enten bruke ett ekte (eller falskt) bilde som jumpstart eller kunne hoppe bukk over pixel kombinisasjoner som er meningsløse. Det er i grunn og bunn det de gjør her.

Når det gjelder fremtidens sannheter så må folk bare slappe av. Sannheten er til enhver tid det som makter og myndigheter har bestemt for deg at er sannheten. Var det ikkje so hadde eg fortalt dykk det.

Endret av EremittPåTur
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Når det gjelder fremtidens sannheter så må folk bare slappe av. Sannheten er til enhver tid det som makter og myndigheter har bestemt for deg at er sannheten. Var det ikkje so hadde eg fortalt dykk det.

 

Akkurat, ja. Og pi er 3, har jeg lest vedtak på.

 

Mvh

Per Gunnar Hansø

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...