Gå til innhold

Samsung Galaxy S10 får stor kameraoppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte det samme, at det var en svært så misvisende overskrift. Men hvorfor slutte å lese tek.no, når det er vg.no som har denne overskriften?

Samme selskap. Kvaliteten har gått ned mange hakk etter oppkjøpet.

 

Misvisende er for svakt ord, det er direkte løgn for å skaffe klikk.

Endret av kim_InnleggNO
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Tenk om Samsung også kunne gå over til ren Android, og ikke lage sitt eget skall.

Resultat: Raskere mobil og raskere oppdateringer.

Regner med at du mener proprietær Google, ikke ren Android (AOSP).

 

Relevant: https://onezero.medium.com/the-huawei-disaster-reveals-googles-iron-grip-on-android-b1ccee34504d

 

Google sin UI og funksjonalitet har hengt etter andre produsenters skall siden starten av, og er fortsatt ikke helt på linje med de beste 10 år etter.

Endret av mandela
Lenke til kommentar

 

Noen som vet om denne løser problemer Samsung S10/S10+ har hatt med VoLTE/4G Tale? Jeg fikk vite av Samsung at det skulle komme en oppdatering for dette i løpet av Juni men kanskje den er her...

Hva slags problemer? Tror at du heller bør kontakte din operatør.

Til stadighet at jeg ikke hører noen i andre enden men de hører meg ved første samtale, ingen problemer når det ringes opp igjen. Har snakket med min operatør også (ICE) som også sier at Samsung kommer med en oppdatering til mobilen som skal fikse dette. Problemet er kun forøvrig ved VoLTE/4G Tale.

Lenke til kommentar

Er det kundeservice til Samsung som sa at de skulle fikse feilen fra sin side?

 

Noen som har fått testet nattmodusen som kom i forrige oppdatering? Er den verdt å bruke?

 

Ja, Samsung fra sin side :-) Synes forøvrig nattmodusen fungerer bra, jeg personlig synes det ser kulere ut for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Til stadighet at jeg ikke hører noen i andre enden men de hører meg ved første samtale, ingen problemer når det ringes opp igjen. Har snakket med min operatør også (ICE) som også sier at Samsung kommer med en oppdatering til mobilen som skal fikse dette. Problemet er kun forøvrig ved VoLTE/4G Tale.

Tror dette er et ice problem, evt samsung og bruk av det båndet ice bruker. Hadde ice de første ukene jeg hadde S10 og sleit mye med det samme. Etter jeg byttet til Telia har jeg ikke opplevd noe lignende som jeg gjorde de første ukene med S10

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...