Gå til innhold

Knights of the Old Republic blir film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden noen er meget negative her, så finner du meg på den andre siden. Jeg kan ikke vente til å få Revan og co til å bli canon. De ble nesten det med Clone wars TV serien. Kotor er blant de beste spillene jeg har vært borti. og jeg har stor tro på denne filmen. Desuten så var både Rogue One og Solo blant de beste starwars filmene jeg har set. Solo gjorde de første filmene mye bedre. Hvordan? se filmen og følg med på alt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Var ikke denne jobben forbeholdt slakterne av Game of Thrones D.B. Weiss og D. Benioff? Antat at dette er relativt gode nyheter?

 

Slakterne ja. De samme som lagde de episodene som er ansett som best... 

Men de klarer aldri å lage noe bra igjen, noensinne. Går ikke.

 

dE øDelA gAme oF tRhOnEs :((((((( buhuuuu! buhu!!

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

personlig veldig glad i kotor universet, bøker osv. så håper di ikke fucker det alt for mye opp, hadde heller ønsket en film serie av di første 3 Thrawn bøkene :)

 

Se Rebels om du vil a Thrawn. Rebels er langt fra like bra som Clone Wars, men det er likevel høyere standrard på det enn man først skulle tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Var ikke denne jobben forbeholdt slakterne av Game of Thrones D.B. Weiss og D. Benioff? Antat at dette er relativt gode nyheter?

 

Slakterne ja. De samme som lagde de episodene som er ansett som best... 

Men de klarer aldri å lage noe bra igjen, noensinne. Går ikke.

 

dE øDelA gAme oF tRhOnEs :((((((( buhuuuu! buhu!!

Akkurat som du ikke kan kalle Lasagnen du lagde på Torsdag fra Toro for din kreasjon kan du ei heller gi Benioff og Weiss æren for de første 5 sesongene. Sesong 6,7 og 8 er dermed deres helhetlige produkt, med seeromtaler deretter.

Lenke til kommentar

 

 

Ødelegger de den også :(

 

Hvordan kan de ødelegge noe som allerede har vært, Mister positiv?

D&D + de som lager Starwars filmer i dag er en skummel kombinasjon.

Djevelens advokat:

KOTOR er allerede en ferdig historie, slik som sesong 1-4 og mye av sesong 5 fra GoT var basert på. De tidligere sesongene av GoT er en nærmest perfekt adapsjon av kildematerialet og så lenge de ikke er nødt til å dikte opp sin egen historie kan det bli veldig bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat som du ikke kan kalle Lasagnen du lagde på Torsdag fra Toro for din kreasjon kan du ei heller gi Benioff og Weiss æren for de første 5 sesongene. Sesong 6,7 og 8 er dermed deres helhetlige produkt, med seeromtaler deretter.

 

Der sesong 6 er de aller flestes favoritt

Endret av Edgelord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...