Gå til innhold

Huawei-krisen forklart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir spennende fremover hva vil Kina svare med? eksportnekt av alt som er produsert i Kina til USA?  Jeg har ikke sett noe bevis for sikkerhetsvakheter og så mye fokus som er satt på dette i det siste tviler jeg sterkt på at ingen land av funnet noe. 

 

Jeg heller i mot dette er et sjakkstrekk i et spill, om det er for å beskytte USA sine handelsinteresser eller kjøpe Ericsson osv tid for 5G som Huawei ar kommet mye lenger med Huawei eier også veldig mange av kritiske 5G patenter som kan skape store kluss for resten av verden.  

 

Det ville vært en gavepakke til Trump, om Kina svarte med en eksportnekt :)

huawei er skummel med deres sammarbeid med mundighetene og militære i Kina, men meg bekjent er det ikke fremlagt noe beviser mot Huawei enda.

Dette er fremme nå for å presse Kina til forhandlingsbordet tror jeg. Kina må akseptere rettferdig handel som andre land.

Lenke til kommentar

USA har ikke noe Kina vil ha..

Og denne handels-lekkasjen kan løses ved at Amerikanske selskaper flytter produksjonen tilbake til Amerika..

 

Det er akkurat det som skjer nå, det er derfor arbeidsledigheten går ned i USA fra måned til måned. Foxconn som har de største fabrikker i Kina bygger nå nye fabrikker i Vietnam, India og... USA. (foxconn produserer blant annet mobiler for Xiaomi, Apple, Nokia, Playstation, Nintendo osv)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...