Gå til innhold

Nå kan du laste ned nye Windows 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@DrOnline: Virker som om Microsoft er ganske enige

https://itsfoss.com/install-bash-on-windows/

 

Om de nå bare kunne tatt skrittet fullt ut og laget en linuxdistro først som sist.

 

Å få slette systemprogrammer, lys drakt, og mobilinteraksjon er ikke mye nytt.

Registrerer at å velge selv når man vil ha systemoppgraderinger fremdeles ikke er en selvfølge.

Masse lagringsplass til ingenting er bak mål.

 

Jeg tipper de kommer til å bruke det til nye systembibliotek, som side-linuxinstallasjonene må benytte, og erstatte jevnt og trutt av det som finnes av uhåndterlig Windows-kode.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at noen gidder de lyse greiene, synes nesten synd på de som måtte designe, teste og implementere lys modus.

 

I tillegg så føler jeg at jeg har kastet bort penger på pro-versjonen da jeg ville kjøre program i en VM, men nå som dette kommer i home-versjonen så er jo pengene kastet ut vinduet.

Lenke til kommentar

Windows Sandbox krever Pro eller Enterprise.

 

På den annen side har man jo alle år kunnet kjøre VirtualBox og VMware i alle versjoner av Windows. Den nye funksjonen handler vel først og fremst om enkelhet, at man får et ferdig virtuelt Windows-miljø uten å styre med lisenser og installasjon.

 

Jeg skjønner ikke at noen gidder de lyse greiene, synes nesten synd på de som måtte designe, teste og implementere lys modus.

I tillegg så føler jeg at jeg har kastet bort penger på pro-versjonen da jeg ville kjøre program i en VM, men nå som dette kommer i home-versjonen så er jo pengene kastet ut vinduet.

Lenke til kommentar

Fungerte fin å oppdatere - men Legg til fjern programmer virker ikke. Den krasjer dersom jeg forsøker å kjøre den. Herlig.

En av årsakene til dette kan være mange programmer eller feil i registeret etter installasjon.

Har du brukt registercleaner eller noe lignende i det siste? Vet at det kan forårsake feil, i andre tilfeller kan det være mange programmer som gjør at det går veldig sakte å få lastet inn disse og det krasjer pga dette.

 

Jeg antar du har gått : Windows Instillinger : Apper , og at det krasjer på det punktet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

noen som har mottatt oppdateringen enda, ved alternativ 1) ?

Dem kjører nok et køsystem. På min ene maskin kom oppdateringen for flere dager siden, på min andre har det per i går ennå ikke kommet oppdatering.

 

Har selvsagt klikket oppdater på begge maskinene.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...