Gå til innhold

Beste nettbank med app?


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bytte bank, etter over 10 år i samme bank. I dag har jeg sparebanken Vest, og jeg føler disse har en veldig dårlig nettbank. Appen er heller ikke mye å skryte av, med begrenset innhold.

 

Jeg er på utkikk etter en nettbank som har funksjonen at den setter opp et personlig budsjett og regnskap, utifra de handelsvanene man har som forbruker. Jeg vet at sparebank1 er i ferd med å utvikle en slik app, men aner ikke når den kommer ut på markedet. 

 

Så da er spørsmålet om noen kjenner til en slik bank? Og ellers hva er du fornøyd med med din bank?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sparebanken Vest kommer snart med Bulder Bank, som blir en mobil/appbasert bank. Har ikke kommet så mye info enda, men det er mulig å melde seg opp slik at man er en av de første som får tilgang.

Hm, spennende! Dette har jeg ikke hørt om. Jeg søkte det nettopp opp, og det ser ganske likt ut det Sparebank1 kommer ut med.

 

Takk for tips! (Og rart jeg ikke har hørt om dette tidligere)

Lenke til kommentar

Nå blir det snart uvesentlig hvilken bank man har og hvor bra/dårlig nettbank-løsningen er. 

Nå kan vi kunder snart shoppe rundt etter de beste vilkårene i en hvilken som helst bank, og bruke et annet program/nettside/app for å styre økonomien. 

Ser ut som PSD2 kan ha noe fornuftig ved seg :)

 

Man ser allerede spor av det, ved at man kan hente inn Lånekassen i Sparebank1 og Skandiabanken, og kontoer i Gjensidige rett i Vipps. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg synes Sbanken er veldig bra, og i andre enden finner jeg DnB som er elendig. Eneste fordel med DnB er en widget som viser saldo på startskjermen om man har behov for dette. Selve appen har få funksjoner.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...