Gå til innhold

Ny telefon Android, maks 5000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har cat.

Kjempetelefon som holder i mange år selv for en som meg som ikke tar vare på ting.

 

Jeg kommer nok til å kjøpe slike telefoner til mine egne barn når de blir gamle nok til denslags.

 

Jeg spiller jo ikke eller noe slikt så har ikke peiling på "specs" annet enn at den har plass til to simkort (ett til jobb og ett til privat så jeg slipper to telefoner) og den tåler støv, vann og støt.

Vil ungene ha noe mer "fancy" til spill så får de spare selv. Avhengig av alder og hvordan de tar vare på ting så er jeg antagelig ikke interessert i å betale for at de skal drive å knuse dyre telefoner på min regning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Han skal bruke den først og fremst til spilling.

Er 17 år, og betaler den selv..

Din sønn er gammel nok til selv å bestemme hvilken telefon han skal ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan være verdt å sjekke ut OnePus 6/6T. Får de med minst lagring og Ram ned til 5300 kr, men kan fort ende opp nærmere 5000 om ikke så altfor lenge. Om det ikke skjer vil de 300 kr ekstra absolutt være verdt det!

 

Edit: Samsung Galaxy S9 virker også å være et bra alternativ, men dersom ytelsen er det viktigste ville jeg personlig gått for en av modellene fra OnePlus.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Kan være verdt å sjekke ut OnePus 6/6T. Får de med minst lagring og Ram ned til 5300 kr, men kan fort ende opp nærmere 5000 om ikke så altfor lenge. Om det ikke skjer vil de 300 kr ekstra absolutt være verdt det!

 

Edit: Samsung Galaxy S9 virker også å være et bra alternativ, men dersom ytelsen er det viktigste ville jeg personlig gått for en av modellene fra OnePlus.

Oneplus 6t har ikke 3.5 jack.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Oneplus 6 har. Skremmende mye telefon for pengene i dette merket.

 

Men gammel. Bedre å satse på noe litt nyere. Samsung S9 koster rundt 5000 kr, men har ikke verdens beste batteri. LG G7 er ikke noe dårlig valg. Og til en akseptabel pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Oneplus 6 er vel 2 måneder nyere enn Galaxy S9 så litt merkelig utsagn?

 

Ja, du har visst rett i det. My bad. De gir jo ut 2 modeller i året de, så de går fra 0-100 mye raskere enn Samsung.

Lenke til kommentar

Ja, du har visst rett i det. My bad. De gir jo ut 2 modeller i året de, så de går fra 0-100 mye raskere enn Samsung.

Joda men de oppdaterer mobilene veldig lenge og så ikke skummelt å kjøpe eldre. Oneplus 3 fikk vel nylig Android 9.

 

Får vel Oneplus 6 og 6T veldig billig brukt på finn.no også.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Sikker på at du tørr å kjøpe en telefon som er låst til et os som plutselig kan bli ubrukelig om Trump slår seg vrang? Det er gjerne tryggere å se etter en iPhone så en slipper å sitte med en låst telefon *poke*

Hva har Trump imot Sør-Koreanske LG?

Skal du virkelig ha en låst telefon, så er jo iPhone rette merket.

Endret av Slettet-t8fn5F
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...