Gå til innhold

KOMMENTAR: Nå er Huawei på pustemaskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor Kina ikke gir seg og bare inngår en mer nøytral handelsbalanse. Hvor tenker de dette skal ende? En ny kald krig er jo det beste Amerikanerne kan håpe på siden dominoene er lagt i deres favør for flere tiår siden. 

 

Hvorfor skal Kina gi seg? Donald kan gi seg, det er han som er en trassig shit kid.

Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner ikke hvorfor Kina ikke gir seg og bare inngår en mer nøytral handelsbalanse. Hvor tenker de dette skal ende? En ny kald krig er jo det beste Amerikanerne kan håpe på siden dominoene er lagt i deres favør for flere tiår siden. 

 

Dette er nok det herremannen over Atlanternt vil. Det vil være en stor seier for han før valget.

Som Norge sårt vet er at Kineserne hater å miste ansikt uavhengi av konsekvensene. Tror dermed ikke at Xi vil legge seg flat med det første - eller aldri.

 

For å være helt ærlig er jeg glad for at noen "snakker Kina midt i tryne". De er vår tids Imperalister (sjekk hvordan de durer frem i Afrika) og det er på tide noen taler dem i mot (til tross for at det er Trump).

Håper Kina fukker over USA beinhardt. Bølla Donald Døkk fortjener å bli skamføkked.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at Trum} prøver å "ta en Nord Korea" for å bedre ökonomien til landet sitt., men - et LAND som går til krig mot et mobilselskap? Vi visste jo at Trump ikke var helt god, men nå begynner det å tære på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...