Gå til innhold

Kundene raser mot DNB: Enkelte har fått tømt kontoene i helgen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stein Jarle Olsen, går det ikke an å bruke noe annet enn det tabloide "raser" i overskriften?

Regner med at DNB jobber maks for å rette opp i dette, så jeg antar at da er neste overskrift "Kundene har sluttet å rase mot DNB" alternativt Kundene er hysterisk glade for at DNB har ryddet opp"?

Ellers grei artikkel :)

 

Normalt er eg einig i at "raser" blir for mykje brukt, men i dette tilfelle kan det kanskje vere passande. Det er visst kun snakk om bruk av VISA-kort i utlandet, og at folk blir rasande av å plutseleg ikkje ha pengar tilgjengeleg på ferie er ikkje urimeleg. Dei fleste har vel kredittkort, men kanskje ikkje alle.

 

No er òg terskeleg ganske låg for at folk "raser" på Facebook.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

"Kommunikasjonsrådgiver Andreas Nyheim i DNB sier problemet har oppstått for kunder som har brukt Visa-kortet fra DNB i utlandet eller på nett.

Han sier det kun dreier seg om kunder som har brukt Visa-kortet i utlandet, enten man fysisk har vært i utlandet eller har handlet fra utenlandske nettbutikker."

 

Det er tydelig at DNB ikke bare er rammet av ustabile driftssystemer, her er også kommunikasjonen svært ustabil. Denne kommunikasjonsrådgiveren har tydeligvis ikke fått med seg at vi er svært mange, som ikke har vært i utlandet eller utført netthandel, som er skadelidende grunnet denne kritiske feilen.

Dette er en påminnelse om at vi har en lang vei å gå før vi kan innføre ett kontantløst samfunn.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...