Gå til innhold

Apple gir Macbook Pro mye mer krutt og «fikser» samtidig tastaturene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987132984
Jeg må le når jeg ser Apple snakke om ytelse. Klokkefrekvensen går nemlig i dass når prosessorene blir varme - noe de gjør ganske ofte i slike maskiner. Får håpe neste generasjon er bedre, men jeg tviler..

 

Pene maskiner som ofte har veldig god skjerm, men de klarer ikke realisere ytelsen sin og er overpriset til det punktet at det blir en fornærmelse. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Så. De lansere et nytt tastatur uten så sin noe om det. Noen bedre innrømmelse av å ha driti på draget kommer det neppe fra den kanten. Sommerfugltaster med sommerfuglstyrke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så. De lansere et nytt tastatur uten så sin noe om det. Noen bedre innrømmelse av å ha driti på draget kommer det neppe fra den kanten. Sommerfugltaster med sommerfuglstyrke.

I overgangen fra Thinkpad til Macbook Pro var det noen ting jeg savnet; Tastaturet og den lille røde midt på (selvfølgelig), Ladekabler som holder mål (Nå løst med USB C) og friksjon slik at maskinen ikke sklir under.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

I overgangen fra Thinkpad til Macbook Pro var det noen ting jeg savnet; Tastaturet og den lille røde midt på (selvfølgelig), Ladekabler som holder mål (Nå løst med USB C) og friksjon slik at maskinen ikke sklir under.

Hva i all verden er det for et tilsvar til det jeg skrev? Du kan ikke bare sitere på random.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...