Gå til innhold

Aner ikke hva jeg skal gjøre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi trenger nok litt mer konkret info før noen kan kommer med råd:

 

1. Hvor gammel er du?

2. Hva slags utdannelse har du?

3. Hvorfor ble du arbeidsløs?

4. Er du arbeidssøker? Sykmeldt? 

5. Hva har pengene gått til?

6. Har du noen form for inntekt? AAP? Barnebidrag?

7. Hvor (i byen eller på landet) er huset, og hva kan det være verd? Har du annen formue? Bil, ...?

 

Det er ubehagelig å utlevere seg selv på den måten, men hvis du vil ha faktiske råd så er det nødvendig.

 

Geir :)

 

Edit: Surr i nummereringen...

Endret av tom waits for alice
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Tror du ikke jeg har prøvd?

 

Det er mulig du har prøvet, men poenget var antakelig at der egentlig bare er to måter å rette opp på et budget i ubalanse: 1) øke inntekten og/eller 2) redusere kostnadene.  Du har allerede skrevet at du ikke vel selge huset, så da er der bare ett alternativ igjen, nemlig å øke inntekten og det betyr for de fleste å ta en jobb, uansett hvor lite man kanskje liker de jobbene som er tilgjengelig der og da. 

Endret av tigerdyr
Lenke til kommentar

Har fått meg inn i en forferdelig økonomisk situasjon... står uten jobb, og har gjeld snart over hodet... vurderer om huset må selges, men ønsker ikke utsette barna mine på 5 og 2 for dette.... hva kan jeg gjøre???? Det er krise her hjemme... og kan ikke spørre familie om hjelp... hjelp!

 

Huset? Du har en hel enebolig og du sier du har dårlig økonomi.... Regner med du bor på langt ute på landet da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...