Gå til innhold

Forsinket i utdanning Lånekassen.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noen her som har sendt inn søknad til Lånekassen om å få støtte til tross for forsinkelse i utdanning? 

Altså noen som er forsinket med over 60 poeng, og søkte til Lånekassen om å få støtte allikevel. 

Dette handler om at jeg slet veldig mye psykisk, gikk i behandling og går fortsatt i behandling, og er nå endelig klar til å starte utdanning igjen. Men siden jeg ble forsinket så må jeg sende inn søknad og søke om jeg kan få støtte. Lurer derfor på om noen her har gjort dette og kan komme med råd om hva man burde skrive, og om dere har lyktes med søknaden. 

 

Takker for svar på forhånd!

Endret av nettvetten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Er det noen her som har sendt inn søknad til Lånekassen om å få støtte til tross for forsinkelse i utdanning? 

Altså noen som er forsinket med over 60 poeng, og søkte til Lånekassen om å få støtte allikevel. 

Dette handler om at jeg slet veldig mye psykisk, gikk i behandling og går fortsatt i behandling, og er nå endelig klar til å starte utdanning igjen. Men siden jeg ble forsinket så må jeg sende inn søknad og søke om jeg kan få støtte. Lurer derfor på om noen her har gjort dette og kan komme med råd om hva man burde skrive, og om dere har lyktes med søknaden. 

 

Takker for svar på forhånd!

Skaff psykologuttalelse eller spesialisterklæring fra psykiater - evt. erklæring fra lege. Uten dokumentasjon kommer du ingen veier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...