Gå til innhold

DustinHome kansellerte ordren min


Anbefalte innlegg

Hei, jeg bestilte et produkt fra DustinHome for 5 dager siden, og i dag fikk jeg mail om at ordren var kansellert fordi produktet var utgått. Har de rett til det etter at det er gjort en bindende avtale om kjøpet? Produktet var ikke utgått når jeg bestilte det. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel. Hva mener du han spør om?
Hvis de ikke har varen så er det det eneste man kan gjøre.. eller ha krav på.

jeg regner med at trådstarter ønsker en løsning hvor han kan få det produktet han ønsker til den prisen han bestilte for.

Jeg har foreslått en løsning for det.

Så må du gjerne bruke tiden din på å fylle opp andre sine tråder med meningsløse svar hvis dette er tilfredsstillende for deg.

Endret av stianooh
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du svarte: "Du kan ikke kreve å få kjøpe ett produkt som ikke kan skaffes lenger."

 

På hvilke måte vil du si at dette besvarer trådstarter sitt spørsmål?

At et produkt er utgått betyr jo ikke at produktet ikke kan skaffes.

 

Du sier også i siste post at du ikke antar ting. Men her har du jo antatt at produktet ikke kan skaffes. Det kan godt være at andre butikker har produktet og at det enkelt kan skaffes om man ønsker det.

 

Men fortsett å skrive du. Så ser vi hvor mange ganger du kan snakke imot deg selv :)

Endret av stianooh
Lenke til kommentar

Hei, jeg bestilte et produkt fra DustinHome for 5 dager siden, og i dag fikk jeg mail om at ordren var kansellert fordi produktet var utgått. Har de rett til det etter at det er gjort en bindende avtale om kjøpet?

 

Ifølge kjøpsvilkårene har du ikke en bindende avtale før de sender Ordrebekreftelsen.

Har du mottatt en Ordrebekreftelse fra DustinHome?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...