Gå til innhold

Hundetoalett til å ha på terrassen. Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en phalene som bor med meg i min leilighet i byen. Jeg bor ikke på bakkeplan så jeg må enten gå ut med henne på gata hver gang hun må på do eller la henne gå på terrassen.

 

Til nå har vi gjort en blanding, men jeg er ute etter en mer hygienisk variant på terrassen. (Tisset renner ned mellom terrassebordene til bakgården som ingen bruker foreløpig, men dette vil forandre seg snart)

 

Har lest på amerikanske nettsider at det finnes løsninger med kunstig gress på toppen, hvor tisset renner gjennom og ned i en uttrekkbar boks man tømmer en gang til dagen e.l.

 

Jeg prøvde å se på norske nettbutikker, men kunne ikke se noen som hadde dette. Har noen av dere prøvd lignende? Ser for meg at det kan være mulig å lage en hjemmelaga versjon av dette også, med en flekk kunstgress.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte meg jeg kom til å få et sånt svar. Besserwissere trengs ikke her, og du trenger ikke bekymre deg for hunden min.

 

Planen er ikke å alltid gjøre det på denne måten, tenker mest om morgenen eller på natten. (Min hund må veldig ofte på do på natten, og du forstår vel at det er litt kjipt å kle på seg full bekledning å våkne helt midt på natten)

 

Noen som faktisk har tips?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Gjorde det med noen valper vi hadde når jeg bodde i 9 etasje uten heis.

 

Bygde en variant selv, men med perforert gulv ( tett netting ) og deretter ned i en beholder som så hadde et rør til renna så jeg ikke trengte å tenke på det. Helte en flaske med vann daglig bare tilfellet det skulle tørke og begynne å lukte litt.. Kjøpte noe kunstgress og stakk masse hull på det som jeg brukte og det funket veldig bra.

 

Men greit å passe på så man ikke blir bortskjemt med det.  Lagde en til naboen også, tror ikke han beveget seg ut etter det dessverre 

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...