Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Kjæresten min vil innimellom diskutere forholdet når han er full.  Tar opp ting jeg skjønner det er viktig å snakke om.  Hvis han faktisk mener det han sier. 

Når det har skjedd har jeg nektet å diskutere fordi det bare blir surr, bedt ham ta det opp igjen i morgen.  (Det er kjempeslitsomt å snakke med ham, han lar meg ikke snakke ut og tolker i hytt og pine ut fra det lille jeg rekker å si.  Men kanskje ikke helt umulig hvis jeg blir streng og tålmodig, vet ikke.  Er gjerne ganske sliten selv.) 

 

Han vil ikke snakke dagen etter, selv hvis jeg tar opp temaet selv.  Kanskje det er for vanskelig.

 

Er jeg litt kjip som ikke prøver å snakke når han er full?



Anonymous poster hash: b052e...97e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig: Det blir feil å snakke om slikt når man er full. Min bedre halvdel tolker alltid alt i verste mening, og det ender med krangling og elendighet. Problemet er at hvis jeg ikke vil svare på spørsmålene (fordi jeg vet hvordan det ender), så er det også gale! Og hun blir sur.

Når hun så våkner neste dag, er det med en følelse av at jeg "kranglet" med henne kvelden før! Bad boy!

Så man får ræven bak, uansett hvor man snur seg  :confused:

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig: Det blir feil å snakke om slikt når man er full. Min bedre halvdel tolker alltid alt i verste mening, og det ender med krangling og elendighet. Problemet er at hvis jeg ikke vil svare på spørsmålene (fordi jeg vet hvordan det ender), så er det også gale! Og hun blir sur.

Når hun så våkner neste dag, er det med en følelse av at jeg "kranglet" med henne kvelden før! Bad boy!

Så man får ræven bak, uansett hvor man snur seg  :confused:

Jepp, sånn er det.  Bare synd det er vanskelig å snakke når vi er edru og.

 

Anonymous poster hash: b052e...97e

Lenke til kommentar

Kjenner en som er sånn, han står meg veldig nær, var faktisk ekstremt forelsket i han i fjor. Denne oppførselen vil ikke gi seg så lenge du lar partneren komme unna med det å snakke om ting i fylla og så nekte å snakke om dem når dere er edru. 

JA! Det er vanskelig å snakke om enkelte ting. Man snakker ikke om dem fordi det er koselig, men fordi man må! Ellers funker ting heller dårlig. Har dere ikke kommunikasjon så er dere ikke mer enn noen som bare puler av og til for å være ærlig, romkamerater, imo.  

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...