Gå til innhold

Hvor lenge skal Dagbladet.no ha bilde av en mannlig busk på fremsiden?


Andre1980

  

7 stemmer

  1. 1. Hvor lenge beholder dagbladet busken på fremsiden?

    • Borte i løpet av uka
      0
    • En uke til
      0
    • Blir nok en måned til
      2
    • Blir integrert i logoen og det første du ser når du kommer til dagbladet.
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234

Jeg synes det er motbydelig. Dagbladet mangler folkeskikk. Snowflakes skal ha advarsler om at de kan bli motsagt, og krever safe spaces der de kan dyrke sine sære oppfatninger uten motforestillinger. Men å klistre opp bilder av kjønn rett i trynet på folk, det er liksom greit nå for tiden. Verden er snudd på hodet.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er motbydelig. Dagbladet mangler folkeskikk. Snowflakes skal ha advarsler om at de kan bli motsagt, og krever safe spaces der de kan dyrke sine sære oppfatninger uten motforestillinger. Men å klistre opp bilder av kjønn rett i trynet på folk, det er liksom greit nå for tiden. Verden er snudd på hodet.

Intellektuelt landskap er et tema, særlig på internett, og jeg tror de aller fleste et interessert i å holde det så rent og påvirkningsfritt som mulig. Det er bare spekulanter og andre manipulative sjeler som vil ha sånn dritt oppe som kødder med hodene til folk.

 

"Snøflak", det er -du- som er snøflak som så lett godtar og lar sånt meningsløst tull få bli stående uimotsagt! Bryr seg ikke om noe, bare lar hodet bli matet med all slags intellektuelt søppel. Man må bry seg! Ellers er man jo virkelig et "snøflak", dog jeg liker ikke å bruke stigmatiserende uttrykk, men kun i denne sammenheng for å motvirke dets mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes det er motbydelig. Dagbladet mangler folkeskikk. Snowflakes skal ha advarsler om at de kan bli motsagt, og krever safe spaces der de kan dyrke sine sære oppfatninger uten motforestillinger. Men å klistre opp bilder av kjønn rett i trynet på folk, det er liksom greit nå for tiden. Verden er snudd på hodet.

Dagbladet er en litt morsom konstruksjon. De er dedikerte republikanere som lever av kongehusstoff og de er moralens voktere som selger på sex alt de bare kan. Når det gjelder krim er de ikke noe som er morbid nok eller gammelt nok til å havne på "førstesiden".

 

Videre er de eid av Se og Hør (eller Aller Media som er selskapets juridiske navn), og de har delt kongehusstoff mellom seg. Det som er egnet til å fremme republikk havner i Dagbladet, og de benytter enhver mulighet til å gå etter kongefamilien. Gladnyhetene om ingenting havner i Se og Hør. Så de lever godt av kongefamilien.

 

Når det gjelder kjønnslivet hadde Dagbladet på papir gode inntekter fra sexindustriens reklamer. Jo smutsigere jo bedre. Det har de fortsatt med digitalt under dekke av "folkeopplysning" og "feminisme mm" som nesten er druknet i "seksuelle perversiteter".

 

Som søppel er Dagbladet fullt på høyde med VG, med skrotartikler i tung rotasjon og hyppige endringer av overskrifter som clickbait ;o)

Endret av 1J7HHBGW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...