Gå til innhold

Bose slipper nå sine hodetelefon-solbriller i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bose er et merke hvor du betaler mye for lite, så jeg spår at det kommer kopier av denne til 1/5 av prisen med omtrent samme lydkvalitet.

 

Synes du snakker tull her. Bose har en deilig lyd. Vært innom sony, b&w og monster de siste årene, men synes bose har best balansert lyd. Men jeg er litt mer opptatt av lyd å detaljer enn deg. Kopi?!?? Lykke til. Når litt bass er alt man trenger er nok det ok.

Lenke til kommentar

 

Bose er et merke hvor du betaler mye for lite, så jeg spår at det kommer kopier av denne til 1/5 av prisen med omtrent samme lydkvalitet.

 

Synes du snakker tull her. Bose har en deilig lyd. Vært innom sony, b&w og monster de siste årene, men synes bose har best balansert lyd. Men jeg er litt mer opptatt av lyd å detaljer enn deg. Kopi?!?? Lykke til. Når litt bass er alt man trenger er nok det ok.

Hvordan lyden oppfattes er subjektiv, men i mine ører har aldri bose vært spesielt bra på lyd, min erfaring er at folk som er "litt" mer opptatt av lyd velger noe helt annet enn bose.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synes du snakker tull her. Bose har en deilig lyd. Vært innom sony, b&w og monster de siste årene, men synes bose har best balansert lyd. Men jeg er litt mer opptatt av lyd å detaljer enn deg. Kopi?!?? Lykke til. Når litt bass er alt man trenger er nok det ok.

Folk som er opptatt av lyd velger ikke Bose.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Salamishit Hvis du skal ha et headsett, og et budsjett på 3000. Er bose ganske bra jo. Går man over 3000 kan man ikke klage på man betaler mye for lite hos bose.

Snakker du høytalere er jeg helt enig.

 

Snakker man et budsjett på 3000 kr så har man råd til akg k7xx serien, sennheiser hd6xx serien, beyerdynamic dtxxx serien, og audio technica ath-adxxx serien.

 

Skal man sammenligne bose sine med dette så finner man fort ut at bose ikke har spesielt god lyd.

 

Ja, bose er omtrent på nivå med det andre du finner på elkjøp, men det betyr ikke at du ikke kan få mye bedre til lavere pris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan de kan ha høyttaler uten at andre hører det, forestiller meg at den enten spiller veldig lavt eller veldig plagsomt for andre

 

Det kan høres for andre, ja, men det blir mer som om du holder et par iem rett utenfor ørene.

På grunn av måten de er laget på får du litt mer bass.

Lenke til kommentar

 

Så disse spiller altså av lyd utenfor øret? Hvordan er det med støy for andre som sitter ved siden av på buss, fly etc?

 

Eventuelt støy utenfra? Fra biler osv

Er ikke dette noe man aller helst har lyst til å få med seg når man går ute i trafikken?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...