Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Etterlysing av bil! Nissan Primera 2.0 eGT


Anbefalte innlegg

ETTERLYSNING!

Hei!

Jeg etterlyser en Nissan Primera 2.0 eGT 1991 Modell.

Eier solgte denne i 2005 men vet ikke hvor den er. Bilen ble aldri omregistert av ny eier, så det ble aldri foretatt et eierskifte. Han som solgte bilen sa at mannen som kjøpte denne hentet bilen på Gardermoen og lovet å levere inn salgsmelding. Men ble aldri gjort. I følge statens vegvesen sine sider står enda bilen på skilt. Men antar at bilen står lagret et sted. Selger mente at han solgte bilen til en i Nord-Norge, men er ikke 100% sikkert. Bilde lengre ned.

 

Er ikke ute etter å ta noen. Men jeg og selger lurer på om hvor bilen ble av. Så vær så snill å ta kontakt hvis du har noen info om bilen.

 

Info om bilen

Modell: Nissan Primera P10 2.0 eGT

Årmodell: 1991

Registeringsnummer: SR37229

Farge: Hvit

Karosseri: Sedan

Seteplasser: 5

Usikker om det var takluke på den

 

 

Bilde under er hentet fra google. Men bilen ser sånn her ut.

60137222_2248387952144429_76621151924146

 

Mvh Lars Myrvang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gjort følgende:

1. Kjøp ansvarsforsikring så billig som mulig som mobile999 skriver.

2. Skriv ut tapsmelding på kjennemerkene, dra innom nærmeste politistasjon for stempel, lever tapsmelding til statens vegvesen.

3. Etter et par dager benytter du angreretten på forsikringen.

 

Denne løsningen stopper det meste av fremtidige utgifter, med unntak av eventuelle bompasseringer og inntauing. Det viktigste er vel at det stopper trafikkforsikringsgebyret.

 

Dere kan også sende klage til TFF og forklare at bilen ble solgt for 14 år siden, men det tviler jeg på at dere får gjennom, da jeg nylig prøvde på det samme med en moped.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det viktigste må vel være å slippe å betale mer enn selger allerede har gjort. Eller forventer dere at hvis dere får tak i personen som eier bilen er villig til å betale en krone for en bil som ikke har vært forsikret på kanskje 10 år? Hvis han ikke har vist interesse i å betale noe tidligere, hvorfor skulle han ville nå? Det er jo ikke sikkert det er samme person som kjøpte den i 2005 som har den nå engang.

 

Det kan også hende bilen er gravd ned, kjørt ut i havet eller lignende, at bilen rett og slett ikke finnes lengre.

 

Du kan ringe politiet og spørre om bilen har blitt stoppet i kontroll siden 2005. De gir deg nok ikke navnet på sjåføren, men kanskje du kan få politiet til å ta en tur innom fyren og sjekke om bilen står der og ta det derfra. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...