Gå til innhold

Denne spillbærbare har to skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes også det blir feil å si "Får nVidias Max-Q-grafikk" fordi det ikke er meningsbærende. Max-Q forteller bare at det er en versjon av grafikkbrikken som yter lavere og bruker mindre strøm enn den vanlige utgaven. Uten å oppgi hvilken brikke det dreier seg om, er det ikke hensiktsmessig informasjon.

 

Det blir også feil i avsnittets brødtekst, hvor det står "Det er Nvidias Max-Q-baserte RTX 2070-brikke ..." siden Max-Q angir en versjon av en av flere mulige brikker. Det er langt mer riktig å si det omvendt, dvs noe slikt som "Det er Nvidias RTX 2070-baserte grafikkort i Max-Q-versjon ...".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prosessoren min er nå vannkjølt.

Dersom jeg bytter ut kjølepastaen med Liquid Metal, er den fortsatt vannkjølt, og ikke kjølt av flytende metall.

 

Tittelen får det til å høres som om det er snakk om en helt ny teknologi...

Så overskrifta og begynte å lure på om de (HP) var gått fullstendig av skaftet og begynt å bruke kvikksølv... ...Neida, det er bare artikkelskribenten som har lukta litt for lenge på limtuben...

Nåh. Kjølepasta... ...Så forsvant håpet om en sterkt tiltrengt utvikling av kjøleteknologi til laptops.

Endret av Sandormen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...