Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja var det jeg tenkte. ACG er også ute med review og mener mye det samme som nevnt her.

 

Er nok litt " meh " sammenlignet med Just Cause 4.

 

Sikkert greit på 50% så inntil det skiper jeg dette. :)

 

 

Like greit å spare pengene til Borderlands 3 :D

 

Samtidig så landet ACG på "verdt et kjøp nå". Det vet jeg ikke helt om en femmer hos gamer.no tilsier.

Så, da blir det et kjøp.

Lenke til kommentar

Gamer anmeldelsen synast noko svak. Den danske anmeldelsen på gamereactor grunngir ganske greit kva som drege Rage 2 opp på 9 av 10. Ser lett for meg at Rage 2 blir nok eit spill som er verdt å kjøpe pga at det ikkje prøver å være noko meir enn det det er. Spill som er laga for at man skal ha det moro er forsatt di beste spilla. :)

 

Avventer dog til eg har sett litt meir info rundt spillet og om di er kjappe å fikse smårusket. 1080p og 60fps modusen til XOx og PS4p er i så måte eit pluss om det rusler med jamnt tempo. Rage 2 fortjener kanskje å bli kjøpt til fullpris.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå stoler jeg ikke blindt på Gamer. Men gamereactor har altid slått meg som en side med ganske.... umoden smak. Så forundrer meg ikke at god skyting og dårlig historie skulle være nok til en 9 av 10 på den siden...

Alle spill må ikke ha god historie, spørsmålet er om spillet legger opp til at det ikke er en god historie eller ikke.

Doom la ikke skjul på at dette er bare skyting, men om Rage 2 legger oppp en dårlig historie vil jo det gi et dårligere inntrykk enn ingen historie.

 

Jeg har ikke brydd meg om Rage 2, da rage 1 hadde noen skikkelige kjipe bullet sponge fiender.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det fikk 9/10 på gamereactor.no

 

Nå stoler jeg ikke blindt på Gamer. Men gamereactor har altid slått meg som en side med ganske.... umoden smak. Så forundrer meg ikke at god skyting og dårlig historie skulle være nok til en 9 av 10 på den siden...

Helt perfekt for en umoden mann på nærmere 50 enn 40, med små barn, minimalt med tid til historiefortelling og bare interessert i velkomponert gladvold ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Doom la ikke skjul på at dette er bare skyting, men om Rage 2 legger oppp en dårlig historie vil jo det gi et dårligere inntrykk enn ingen historie.

 

 

Forskjellen blir brått hvordan Doom presenterer den lille historien som er, og hvordan de kommuniserer hovedpersonen gjennom handling; og ikke kommentarer eller påpeking av hvor "teit" ting faktisk er. Selv enkle og banale historier kan være godt bok, om fortellerstilen er riktig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...