_Flashman_ Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 (endret) Skal kjøpe nytt hovedkort ASUS A7N8X deluxe. så lurte jeg på om noen viste om jeg kan bruke forskjellige hdd på raiden og evn cd-rom, eller kan bruke den som en vanlig kontroller (har ikke to like hdd). Endret 22. desember 2003 av _Flashman_
Jakartabebopp Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 dette er vel streng tatt feil sted for posten? skjønner ikke helt sammenhengen mellom spørsmålet og temaet skjermkort og skjerm. God Jul! mvh, Rein
P@rm@nn Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 (endret) Dette hovedkortet har ikke vanlig IDE raid, bare så du er klar over det. Det den har er 2 sata porter, med støtte for Raid funksjon. Du kan også kjøre en hardisk "ikke i raid". Uansett trenger du hardisk med Sata kontakt, eller en konverter. Så vidt jeg vet finnes det ingen cd/dvd rommer med sata kontakt. Du kan kjøre raid 0 og 1 om du har 2 hardisker og setter en på hver sata kontroll. De kan være forskjellig størelse, men da kan du ikke bruke all plassen. Du vil da bare få 2*(minste disk) om du kjører stripping, og bare den minste disken om du kjører mirroring. Om du lurer på sata så er det bare å søke på forumet her, står en del. Velkommen til forumet forresten. Edit; Og ja, som rasgar nevner så er dette innlegget trist feilpostet. Endret 22. desember 2003 av P@rm@nn
_Flashman_ Skrevet 25. desember 2003 Forfatter Skrevet 25. desember 2003 Takk for hjelpen P@rm@nn Beklager feilpostingen , er ny her vet dere... Mvh Marius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå