Gå til innhold

Nå skal Respawn bannlyse «gratispassasjerer» i Apex Legends


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det snakk om aktivitet som er på begynnelsen av rundene? Var ikke så veldig forklarende hva denne typen aktivitet innebærer.. Skal det altså være ulovlig å suge i spillet? Det er veldig mange som begynner som rett og slett ikke er gode og som ikke hjelper til i team fights, men de kan da ikke banne folk for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det snakk om aktivitet som er på begynnelsen av rundene? Var ikke så veldig forklarende hva denne typen aktivitet innebærer.. Skal det altså være ulovlig å suge i spillet? Det er veldig mange som begynner som rett og slett ikke er gode og som ikke hjelper til i team fights, men de kan da ikke banne folk for det.

 

Det er nok ikke intensjonen, men det høres likevel ut som fryktelig mye jobb å faktisk forsikre at de ikke stenger ute en som bare er dårlig.
Lenke til kommentar

 

Er det snakk om aktivitet som er på begynnelsen av rundene? Var ikke så veldig forklarende hva denne typen aktivitet innebærer.. Skal det altså være ulovlig å suge i spillet? Det er veldig mange som begynner som rett og slett ikke er gode og som ikke hjelper til i team fights, men de kan da ikke banne folk for det.

 

Det er nok ikke intensjonen, men det høres likevel ut som fryktelig mye jobb å faktisk forsikre at de ikke stenger ute en som bare er dårlig.

Er vel snakk om folk som er helt passive og ikke gjør noe som helst. Selv en dårlig spiller ville da i det minste aktivt forsøke å gjøre noe (om det så er å løpe å gjemme seg).
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det snakk om aktivitet som er på begynnelsen av rundene? Var ikke så veldig forklarende hva denne typen aktivitet innebærer.. Skal det altså være ulovlig å suge i spillet? Det er veldig mange som begynner som rett og slett ikke er gode og som ikke hjelper til i team fights, men de kan da ikke banne folk for det.

 

Skjønte ikke jeg heller er det liksom vis du tar og ikke sloss så får du ban?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skjønte ikke jeg heller er det liksom vis du tar og ikke sloss så får du ban?

Det blir veldig merkelig ja om de skal begynne å banne folk fra å være passive, det er etter min mening, en veldig legitim måte å spille et BR på, selv om det ikke er noe jeg foretrekker selv.

Det må og være lov til å uenige med strategien til de tilfeldige du blir matchet på lag med.

 

Kan ikke forstå noe annet enn at det blir mye rot av dette, og/eller mye jobb med å se igjennom flere runder for å få en idé om spilleren er passiv, dårlig eller driver med piggybacking. 

Hvor mange kommer til å bli rapportert feil av lagkamerater som mente de ikke bidro nok?

 

F.eks. om du velger å ikke skyte på noen, for du ikke vil avsløre posisjonen din, hvordan skal de da vurdere om du var enten passiv eller ikke gadd å gjøre noe.

Eneste de bør kunne ta greit er de som er direkte AFK/inaktivitet, som i at de gjør absolutt ingenting.

Men ettersom de kaller problemet "piggybacking" og ikke "AFK", så virker det ikke ut som det er problemet her.

Lenke til kommentar

 

Skjønte ikke jeg heller er det liksom vis du tar og ikke sloss så får du ban?

Det blir veldig merkelig ja om de skal begynne å banne folk fra å være passive, det er etter min mening, en veldig legitim måte å spille et BR på, selv om det ikke er noe jeg foretrekker selv.

Det må og være lov til å uenige med strategien til de tilfeldige du blir matchet på lag med.

 

Kan ikke forstå noe annet enn at det blir mye rot av dette, og/eller mye jobb med å se igjennom flere runder for å få en idé om spilleren er passiv, dårlig eller driver med piggybacking. 

Hvor mange kommer til å bli rapportert feil av lagkamerater som mente de ikke bidro nok?

 

F.eks. om du velger å ikke skyte på noen, for du ikke vil avsløre posisjonen din, hvordan skal de da vurdere om du var enten passiv eller ikke gadd å gjøre noe.

Eneste de bør kunne ta greit er de som er direkte AFK/inaktivitet, som i at de gjør absolutt ingenting.

Men ettersom de kaller problemet "piggybacking" og ikke "AFK", så virker det ikke ut som det er problemet her.

Hvis vedkommende deltar i end-game (topp 3) uten å skyte så mye som 1 kule og det er gjentagende så er det lett for Respawn å se den atferden. Er ikke så vanskelig å skjønne vil jeg si. De får utrolig mye data inn fra hvert game, så vil kunne se topp 3 lagene, hvilken damage de gjør og survival-time. Slik kan de da luke ut piggyback-spillerne

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvis vedkommende deltar i end-game (topp 3) uten å skyte så mye som 1 kule og det er gjentagende så er det lett for Respawn å se den atferden. Er ikke så vanskelig å skjønne vil jeg si. De får utrolig mye data inn fra hvert game, så vil kunne se topp 3 lagene, hvilken damage de gjør og survival-time. Slik kan de da luke ut piggyback-spillerne

Vel det kan jo lett unngås med å skyte noen kuler uten mål og mening. 

Lenke til kommentar

Så i teorien så vil dårlige spillere som havner på lag med gode spillere kanskje bli bannet?

Se for deg en helt ny BR spiller, første gang i Apex, som havner på lag med en eller flere toppspillere som slakter alt før sistemann i det hele tatt har klart å plukke opp et våpen, skal den helt nye spilleren da bli bannet for "piggybacking" ?

 

(Om det da ikke gjelder kun de som afk'er)

Lenke til kommentar

 

Hvis vedkommende deltar i end-game (topp 3) uten å skyte så mye som 1 kule og det er gjentagende så er det lett for Respawn å se den atferden. Er ikke så vanskelig å skjønne vil jeg si. De får utrolig mye data inn fra hvert game, så vil kunne se topp 3 lagene, hvilken damage de gjør og survival-time. Slik kan de da luke ut piggyback-spillerne

Vel det kan jo lett unngås med å skyte noen kuler uten mål og mening. 

De kan se registrerte treff, damage dealt. Har du 0 damage dealt og er i topp 3 så er det litt sprøtt. Skjer det flere ganger og det er et mønster for at du har det, så er det tydelig noe galt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...