Gå til innhold

medlemskap treningssenter 1 mnd 538 u/binding. ble 1837kr


Anbefalte innlegg

har ikke regningen foran meg, da jeg spør for en bekjent. så er i ca beløp.

Jeg har tidligere spurt i skranken hva det koster, og ble fortalt 538kr + nøkkelkort på 100kr.

Leste ikke det med liten skrift. 

 

Til info betaler jeg 350 i måneden som student mot 12 måneders bindingstid. 538 uten binding virket "normalt."

 

Godtroende som vi var, tok vi dette for god fisk, meldte inn personen via mobil, og var i fucket format.

 

uten binding kommer det tilleggsgebyr på oppstart 400kr.

nøkkelkort 100kr (viste vi om)

250kr for årlig vedlikehold av nøkkelkort som kommer i februar (dette kom nå)

Minstetid fakturering er 2 måneder ved oppstart av avtalegiro.

 

538 * 2 + 400 + 250 + 100 + x? 1837kr for en fuckings måned. 

 

538 er en sinnsyk pris for en måned i utgangspunktet. 

Vet vi skulle lest det med liten skrift (mobil). men 1 måned totalt 1836kr!! så vi ikke komme. 

Dette er utrolig synd og er penger studenten ikke har. Noen råd?

Endret av dan992
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan i alle fall klage på 250kr for "vedlikhold" da det har ingenting med saken å gjøre (slik eg ser det). 
Om du skal trene april - juni, så skal ikkje du betale noe vedlikholdsgebyr for nøkkelkort som blir sendt i feb.

Ellers så kan du også prøve deg på 14 dagers etter at betalingen var gjennomført e.l., se om det fungerer? Det var jo først når du fikk rekning/mottok varen at du kunne se heile beløpet, men den er litt tyn. 

Lenke til kommentar

Du kan i alle fall klage på 250kr for "vedlikhold" da det har ingenting med saken å gjøre (slik eg ser det). 

Om du skal trene april - juni, så skal ikkje du betale noe vedlikholdsgebyr for nøkkelkort som blir sendt i feb.

 

Ellers så kan du også prøve deg på 14 dagers etter at betalingen var gjennomført e.l., se om det fungerer? Det var jo først når du fikk rekning/mottok varen at du kunne se heile beløpet, men den er litt tyn. 

 

 

De har ikke informert om angrerett. dermed kunne personen heller ikke vite om denne rettigheten. kan jo gå ut ifra at vi ikke hadde dette, noe som de er pliktet å opplyse om? Dermed mener jeg at det er urimelig og misvisende å ikke være fullt informert om dette. noe slikt?

Endret av dan992
Lenke til kommentar

Hvilket treningssenter?

Så vi kan unngå det, og/eller finne smutthull for deg

 

Har jeg lov å skrive hvilken bedrift det gjelder?  Vil være forsiktig med å henge ut på forum. en saklig tilbakemelding på google derimot.

Endret av dan992
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...