Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Navn på felger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TE37 Volk/Rays står det i kommentarene.

Kan også være ESR SR07 https://tempedekk.no/content/esr-wheels-sr07-gloss-black

Dårlig bilde med dårlig fokus og vinklen gir dårlige detaljer.

Det er mange felg produsenter som har liknende design. https://wheelsshop.no/8.50x18_ET35_PCD5x114.3_NAV67.10_Bola+Wheels_B1_Gunmetal.faelg.html5?RimsAndWheels-carBrandId=4083&RimsAndWheels-carModelId=43540

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mye knockoffs desverre.

Hvorfor dessverre? Jeg synes det er fint at man kan få god design til en fornuftig pris istedet for å betale merkeforhandler(jeg ser på deg audi) 38.000 for et felgsett.. Jeg kjøpte potato peelers fra danmark til 2k/felg, fungerer ypperlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Et annet spørsmål! 

Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å gå for en av felgene som er nevnt i denne diskusjonen, men lurer videre hvilke dekk jeg burde kombinere disse med? 

Tenker enten lavprofil, eller "vanlige" dekk - hva er best funksjonelt og utseendesmessig?

Lenke til kommentar

Et annet spørsmål! 

 

Jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å gå for en av felgene som er nevnt i denne diskusjonen, men lurer videre hvilke dekk jeg burde kombinere disse med? 

 

Tenker enten lavprofil, eller "vanlige" dekk - hva er best funksjonelt og utseendesmessig?

Hvilken størrelse skal du ha på felgen? Om du går opp 4" fra originalfelg må du fort ha lavprofil for å beholde rulleomkrets.

Lenke til kommentar

Korrekt dim i 18 tommer blir da 215/45-18. Ett kjapt søk viser at den dimensjonen er ganske dyr. 225/40-18 er lovlig og billigere hvis de får plass på bilen. I den dimensjonen får du Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 for ca 1000kr pr dekk på dekkonline

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...