Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Audi A4 Felger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innafor på rulleomkrets, men jeg er mer skeptisk til sporvidde og utstikk.

https://www.willtheyfit.com/index.php?width=205&aspect=60&diameter=16&wheelwidth=7&offset=39&width2=255&aspect2=30&wheel_size=20&wheel_width=9&offset2=33

 

Sporvidden kan maks endres med +-15 mm, altså maks +-7,5 mm på hver side. Skal sporvidden endres med mer enn 15 mm, må kjøretøyet fremstilles for regionvegkontoret for ny godkjenning, evt. kan endringen være TÜV godkjent for motorvognen. Se for øvrig kjøretøyforskriften pkt. 6.1 og 6.2 for detaljert info.

Lenke til kommentar

Når man begynner å utfordre med brede dekk og er bekymret for plassen selv om det havner innenfor på rulleomkrets, kan jeg nevne at det kan være stor forskjell på den virkelige bredden på de ulike produsentene selv med samme dimensjon. På min bil har jeg 275/35-20 og Kumho PS71 dekkene jeg har nå er faktisk 2 cm smalere enn Nokian Z-line dekkene jeg hadde før. Nankang NS20 ligger et sted i mellom.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...