Gå til innhold

4k-skjerm til kontor, inntil 10'kr


Anbefalte innlegg

Har fått anledning til å kjøpe inn ny skjerm på kontoret, og lurer på kva som er lurt, med eit pristak på 10.000kr. Einaste kravet er USB-C, då eg bruker ein 13" MacBook Pro frå 2018.

 

Bra bilete og bra lysstyrke er viktig. Spilling er ikkje viktig.

 

Alle tips mottakast med stor takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell u3219q er uhd IPS skjerm som er på 32". Jeg har 2 av disse, men bare 1 akkurat nå, men ser ikke no BLB eller noe, eneste som jeg har sett på reviews på nettet er at det black ligner på grey farge. Ta en titt på noen monitor reviews. SKjermen ligger på 8990 ca. hos komplett.no. Denne har USB-C.

 

Andre som jeg vet om er vel BenQ pd3200u som ligger på rundt 7500 - 8000 ellerno siste jeg sjekka. Denne er også 4k IPS og ment for proffesjonelt, men på et budget

Er også Viewsonc VP3268-4K, men denne ligger på 10.490kr, men mulig denne er hakket bedre enn overnevnte

 

Ut i fra de 3 så er Dell u3219q den eneste som har USB-C. Er mulig det er noen flere 32" 4k skjermer med USB-C, men bryr meg ikke noe om USB-C på monitorer så det er ikke noe følger med på.

 

Ellers så fins det sikkert 27" 4k skjermed USB-C, men trur dette blir litt for litte i 4k, men mulig valget for USB-C hvis  du går ned til 27".

Endret av zlpw0ker
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...