Gå til innhold

E-SPORT: Telenorligaen blir til Telialigaen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Trist

 

Er det trist at en stor aktør mest sannsynlig kommer inn med flere midler og ressurser enn den tidligere aktøren, og at den største forskjellen for fansen og deltakerne er at navnet endres?

Vi får se om de kommer inn med flere midler :) Telia er jo ikke akkurat så populær for øyeblikket, så jeg håper jo de vil satse på dett. Nå står det i jo i artikkelen at navnbytte er endringen.

Lenke til kommentar

 

 

Trist

 

Er det trist at en stor aktør mest sannsynlig kommer inn med flere midler og ressurser enn den tidligere aktøren, og at den største forskjellen for fansen og deltakerne er at navnet endres?

Vi får se om de kommer inn med flere midler :) Telia er jo ikke akkurat så populær for øyeblikket, så jeg håper jo de vil satse på dett. Nå står det i jo i artikkelen at navnbytte er endringen.

EA er heller ikke populært men hadde grabba til meg alt av sponsor penger som mulig om de hadde meldt interesse.

Da lurer jeg egentlig hvordan du konkluderer med at Telia ikke er så populære? Ikke noe jeg har fått med meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

EA er heller ikke populært men hadde grabba til meg alt av sponsor penger som mulig om de hadde meldt interesse.

Da lurer jeg egentlig hvordan du konkluderer med at Telia ikke er så populære? Ikke noe jeg har fått med meg.

https://youtu.be/2e0AoAX1NUs

 

GBI6eyy.png

Makan til et makkverk av en video, og da mener jeg ikke telia sin reklame. Dette var en bitter kar.

7.8k dislikes på youtubekanalen til telia betyr ikke at de er mer upopulære enn før. Det betyr bare at det er noen som griner nok om den (ref videoen du posta) til at folk går inn for å gjøre det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Nå står det i jo i artikkelen at navnbytte er endringen.

 

Hvordan klarer du å tolke det utifra;

 

"I en pressemelding sendt ut onsdag morgen forteller Telia Norge og Good Game AS at de inngår et sponsorsamarbeid om en større e-sportsatsing"

Det er et helt avsnitt dedikert til at det ikke er noen massive endringer (Med overskrivt "Ingen massive endringer")

hvor det står:

"Sett bort fra navnebyttet skjer det ingen større endringer for øyeblikket. Telialigaen vil fortsette å romme seriespill i Counter-Strike: Global Offensive, Rocket League, League of Legends og Hearthstone, akkurat som tidligere."

Lenke til kommentar

 

 

 

Trist

 

Er det trist at en stor aktør mest sannsynlig kommer inn med flere midler og ressurser enn den tidligere aktøren, og at den største forskjellen for fansen og deltakerne er at navnet endres?

Vi får se om de kommer inn med flere midler :) Telia er jo ikke akkurat så populær for øyeblikket, så jeg håper jo de vil satse på dett. Nå står det i jo i artikkelen at navnbytte er endringen.

EA er heller ikke populært men hadde grabba til meg alt av sponsor penger som mulig om de hadde meldt interesse.

Da lurer jeg egentlig hvordan du konkluderer med at Telia ikke er så populære? Ikke noe jeg har fått med meg.

Noen usikre karer som føler seg personlig truffet av at Mia Landsem er med i den nyeste reklamen de har. Derfor er de nå landets mest forhatte selskap. (ifølge dem da, selvfølgelig)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er et helt avsnitt dedikert til at det ikke er noen massive endringer (Med overskrivt "Ingen massive endringer")

hvor det står:

Tror du må lese den setningen igjen et par ganger om du ikke skjønner den, det blir for øyeblikket ingen større endringer for de som spiller i ligaen. Det betyr ikke at neste sesong ikke kan endres, eller at det ikke blir pumpet ekstra penger inn i feks sluttspill som kun påvirker noen få.

Lenke til kommentar

Noen usikre karer som føler seg personlig truffet av at Mia Landsem er med i den nyeste reklamen de har. Derfor er de nå landets mest forhatte selskap. (ifølge dem da, selvfølgelig)

Hele reklamen har vært i hardt vær, blant annet den tonedøve fremførelsen hvor de ikke har fått med seg at røde nisseluer var ett tegn for motstandsbevegelsen under krigen. I tillegg så har du jo hele diskusjonen rundt det med hijab i videoen.

 

 

EDIT; Forøvrig så er det jo merkverdig av en ISP å ha en frontperson i reklamen som i beste fall har oppfordret andre til å begå DDoS angrep, for ikke å snakke om hvordan hun oppfører seg og hvor fake personen media fremstiller er.

Endret av MariusJS
Lenke til kommentar

Hva

Med

Overwatch?

 

Gamer.no skrev tidlig i år at Overwatch i Telenorligaen er blitt avskaffet. Så skrev de senere at d skulle dukke opp en hyggelig overraskelse i forbindelse med spillet. Vi er på øyeblikket halvveis igjennom året og spillet er ikke engang nevnt i et slikt administrativt bytte, så hva skjer?

Lenke til kommentar

Gamer.no skrev tidlig i år at Overwatch i Telenorligaen er blitt avskaffet. Så skrev de senere at d skulle dukke opp en hyggelig overraskelse i forbindelse med spillet. Vi er på øyeblikket halvveis igjennom året og spillet er ikke engang nevnt i et slikt administrativt bytte, så hva skjer?

 

Hei, her forteller du ting vi aldri har sagt. Da vi fjernet Overwatch sa jeg følgende i denne artikkelen:

 

– Jeg har sagt til flere ildsjeler og klubber at Gamer.no kan stille opp med solid hjelp til markedsføring og dele vår erfaring dersom miljøet vil videreutvikle en norsk eller nordisk Overwatch-liga på vår plattform. Vi vil strekke oss langt og kan bidra med mye, bortsett fra direkte økonomisk støtte.

 

Siden den gangen har jeg snakket med Overwatch-miljøet fra tid til annen, men det er foreløpig ingen som har tatt ansvar for å faktisk sette i gang noe som vi kan hjelpe til å markedsføre.

 

Overwatch vil ikke bli en del av Telialigaen, men jeg står ved det jeg sa om at Gamer.no gjerne bidrar til å løfte frem en turnering eller liga drevet av andre på vår turneringsplattform.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...