Gå til innhold

Onkyo ht-r558 vs Onkyo tx-sr309. Mulig salg


Anbefalte innlegg

Så da har man blitt samboer og vi har to forskjellige forsterkere/hjemmekino anlegg. Jeg kjøpte mitt fra komplett og hennes er gammel bursdagsgave. Så da er spørsmålet, da jeg er skikkelig idiot på dette. Det ene av disse skal vi beholde, den andre selger vi. Hvilken av disse er best? På forhånd takk for alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Ilpostino: du fikk just oppmerksomheten min til det fulle. Har du en value for Money modell du hadde villet anbefale?:) Tenker disse to vi har er verdt maks 1500 hver som brukt. Siden hennes kostet 3000 som ny, og min kom som en surroundpakke med ca like stats.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Ilpostino: du fikk just oppmerksomheten min til det fulle. Har du en value for Money modell du hadde villet anbefale? :) Tenker disse to vi har er verdt maks 1500 hver som brukt. Siden hennes kostet 3000 som ny, og min kom som en surroundpakke med ca like stats.

 

Disse to fra Hifi-klubben fra Denon er innafor på pris. Jeg har NAD så jeg kjenner ikke noe særlig til Denon.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...