Gå til innhold

Batteri med og uten sim kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en windows lumia 640 som jeg nettopp har byttet ut, så det er ikke viktig. Bare nysgjerrig.

Er ikke kulde, ha ligget likt på bordet her som før. Men etter at jeg tok utav sim-kortet, tapper den seg helt ut i løpet av en halv dag, uten bruk og etter full opplading.
En tilfeldighet at batteriet ble dårlig akkurat på samme tidspunkt? Før jeg tok utav sim-kortet tok den nesten en uke med bruk før batteriet måtte lades. Har prøvd 4 - 5 ganger nå, samme hver gang.

Lenke til kommentar

Ja du, da ble det normalt igjen. Hva forteller det egentlig? Har aldri hatt på flymodus før.

Har du telefon uten SIM, med flymodus avslått, så vil den bare søke etter SIM heletiden uten at den går i "sleep".

 

Skrur du på flymodus, så stenger den alle funksjonene knyttet til det, slik at den ikke vil bruke ressurser på det lenger. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...