Gå til innhold

Huawei seiler til topps i Norge i april


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har note er godt fornoyd med mobilen bortsett fra bixby å annet samsung tull jeg ikke får tatt bort. Stoler rett å slett ikke på at firmaet sett ikke har meg som kunde og min privacy som prio 1. Samme som med apple og microsoft. Huawei....

 

Serioest så er en gammel nokia med mp3 spiller och raskere bedre inmat det jeg helst vil ha nå.

 

Time to drop out, disconnect

Lenke til kommentar

Huawei på toppen av listene, og hver 5 normann vurderer å stemme Rødt. Trodde muricanerne var skrudde da de valgte Trumpen, men nå virker det som om alle står på huet og driter :hmm:

 

Ville før gitt telemetri til Kinesisk etterrettning da jeg tviler på at vestlig etterettning er noe særlig bedre og jeg innbiller meg at kineserne bryr seg mindre om meg som individ da de sannsynligvis har veldig liten interesse for meg som person.

Lenke til kommentar

Huawei på toppen av listene, og hver 5 normann vurderer å stemme Rødt. Trodde muricanerne var skrudde da de valgte Trumpen, men nå virker det som om alle står på huet og driter :hmm:

Rødt er på 5% ikke 20%

 

Det å IKKE kjøpe Huawei er kommunisme det. En kapitalist kjøper det beste produktet. Siden Norge har fri konkurranse kan folk velge hva de vil i motsetning til USA som utestenger et privat selskap fra sine marked for å beskytte lokale selskap.

 

I tillegg til at Huawei er et helprivat selskap eid av sine ansatte er Kina langt ifra noen kommuniststat. 

 

Jeg kan heller spør deg. Hva er galt med deg om du ikke kjøper det beste produktet? Basert på at selskapet har hovedkontor i et land med rødt flagg?

Lenke til kommentar

 

Huawei på toppen av listene, og hver 5 normann vurderer å stemme Rødt. Trodde muricanerne var skrudde da de valgte Trumpen, men nå virker det som om alle står på huet og driter :hmm:

Rødt er på 5% ikke 20%

 

Det å IKKE kjøpe Huawei er kommunisme det. En kapitalist kjøper det beste produktet. Siden Norge har fri konkurranse kan folk velge hva de vil i motsetning til USA som utestenger et privat selskap fra sine marked for å beskytte lokale selskap.

 

I tillegg til at Huawei er et helprivat selskap eid av sine ansatte er Kina langt ifra noen kommuniststat. 

 

Jeg kan heller spør deg. Hva er galt med deg om du ikke kjøper det beste produktet? Basert på at selskapet har hovedkontor i et land med rødt flagg?

Var kanskje noen som ikke ville handle med Tyskland den gang de hadde et ganske så rødt flagg på 1930-tallet.

 

Huawei virker å ha utkonkurrert Samsung på kamera og batteri. Bra med konkurranse.

Lenke til kommentar

Var kanskje noen som ikke ville handle med Tyskland den gang de hadde et ganske så rødt flagg på 1930-tallet.

 

Huawei virker å ha utkonkurrert Samsung på kamera og batteri. Bra med konkurranse.

Det var jo ikke det da. De hadde mye handel med land de senere gikk til krig mot. Det var ingen økonomisk krigføring eller forøkt på å stoppe Tysklands økonomi. 

 

Det er jo slik at vi i Norge ikke laget mobiler. Om en mobil koster 8000 eller 10.000 hva er forskjellen? 2000 kroner mindre som forsvinner ut av Norge og penger der hvertfall deler av de heller blir brukt i Norge til andre formål. Så det å kunne få essensielle produkter slik som dette til en lavere pris er positivt for oss da vi ikke har noe næring innenfor det området som betyr at vi kan få frigitt kapital til andre formål.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...