Jump to content
Gamer.no turneringsrobot

Turnering: Telenorligaen: Hearthstone - våren 2019 - sluttspill

Recommended Posts

Hei, hovedkommentator for turneringen her.

Jeg samler alle inn på en discord for å dele informasjon om sluttspillet, samt svare på spørsmål.

Dere som har fått venneforespørsmål på Bnet - send meg gjerne en mld når dere godtar meg.

Discord: https://discord.gg/F4yZgSE

Toros

Hei, hovedkommentator for turneringen her.

Jeg samler alle inn på en discord for å dele informasjon om sluttspillet, samt svare på spørsmål.

Dere som har fått venneforespørsmål på Bnet - send meg gjerne en mld når dere godtar meg.

Discord: https://discord.gg/F4yZgSE

Toros

Du har full venneliste, det vil si det ikke er mulig å godta venneforespørselen fra deg fyi

Ment som konstruktivt innspill:

Hadde vært fint med noen flere kamper på søndagen og kanskje også semifinale den 25, slik at ikke lørdagen blir helt "ødelagt". :)

Spørsmål til admins;

Hva slags kort kan brukes i sluttspillet? Er det "gamle" standarddecks slik det var i kvalikken, eller kan vi bruke kort fra Rise of the Shadows? Står ingenting om det i reglementet eller i avsnittet over her.

Spørsmål til admins;

Hva slags kort kan brukes i sluttspillet? Er det "gamle" standarddecks slik det var i kvalikken, eller kan vi bruke kort fra Rise of the Shadows? Står ingenting om det i reglementet eller i avsnittet over her.

Det blir spilt med nåværende standard. Rise of shadows inkludert.