kake_fredrik Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 jeg har nettopp byggd meg ny pc og har nok ett problem! problemer er det at når jeg spiller gta vicecity så kommer det helt rare farger og noen av bilene ser ut som de er total bulket byggninger forsvinner ogsåvidere er det noen som kan hjelpe meg? ps: min maskin kofurgrasjon sier jo at jeg skal kunne kjøre det i høy oppløsning! jeg har ikke overklokket skjermkortet, kun prossesor men det er så lite at det nesten ikke er av betydning! for pc spesifikasjoner se signaturen min! håper på hjelp!
Prizefighter Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Det er fordi du har skrudd av noe i instillingene, husker ikke helt hva det heter, men det booster fps'en men kvaliteten knuses nærmest. Skjekk i instillingene.
kake_fredrik Skrevet 22. desember 2003 Forfatter Skrevet 22. desember 2003 Det er fordi du har skrudd av noe i instillingene, husker ikke helt hva det heter, men det booster fps'en men kvaliteten knuses nærmest. Skjekk i instillingene. kan du spessifisere hva du mener med inst?
Prizefighter Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Ja kanskje jeg skulle gjort det. Instillinger = options (der man velger instillinger for spillet)
Prizefighter Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 men det er i alle spill! Hm, merkelig... da vet ikke jeg, ser du kjører 3400+, prøv å klokk litt ned da, får problemer over 3200+ sjøl..
Prizefighter Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Prøv å skru på framerate limiter. han sier det er i alle spill
bamsefar Skrevet 22. desember 2003 Skrevet 22. desember 2003 Prøv forskjellige drivere, klokk ned om du har klokket , sjekk at det ikke er en sinnsyk temperatur rundt skjermkortet og som sagt overfor, sjekk innstillingene i kontrollpanelet. Husker ikke hva de heter med Nvidia kort, så du må bare lete deg frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå