Gå til innhold

Dele PSN+ konto?


Anbefalte innlegg

Har hatt PSN+ i mange år og lurer på om jeg kan gi min bror min konto info så kan han teste online spilling osv:
Jeg bruker playstation relativt lite men han enda mindre så ingen poeng at han skal betale for tjenesten.
Noe jeg må passe på? Hva skjer feks hvis begge konsoller logger seg på samtidig?
Vi spiller forskjellige spill så save games er ikke noe problem.
Han kan vel også da laste ned alle PSN+ gratis spill som jeg har lastet ned også?
Min konsoll er for øyeblikket ikke tilknyttet noe betalings valg.

Noen erfaringer&tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En konto kan knyttes til bare én hovedkonsoll. Og kun på denne kan digitalt innhold brukes dessverre.

Feil. Har to ps4 hjemme. Den ene er satt som "min hjemmekonsoll", og på denne har junior i huset tilgang til å spille alle spill og annet jeg har kjøpt digitalt. På den andre logger jeg meg inn og spiller alt jeg har kjøpt digitalt. 

så 1 spill, to spillere. Slik har vi spilt The Divsion, diablo, etc og mange andre co op spill uten problemer.

Lenke til kommentar

Har hatt PSN+ i mange år og lurer på om jeg kan gi min bror min konto info så kan han teste online spilling osv:

Jeg bruker playstation relativt lite men han enda mindre så ingen poeng at han skal betale for tjenesten.

Noe jeg må passe på? Hva skjer feks hvis begge konsoller logger seg på samtidig?

Vi spiller forskjellige spill så save games er ikke noe problem.

Han kan vel også da laste ned alle PSN+ gratis spill som jeg har lastet ned også?

Min konsoll er for øyeblikket ikke tilknyttet noe betalings valg.

 

Noen erfaringer&tips?

Ja, se svaret mitt over.

Lenke til kommentar

Feil. Har to ps4 hjemme. Den ene er satt som "min hjemmekonsoll", og på denne har junior i huset tilgang til å spille alle spill og annet jeg har kjøpt digitalt. På den andre logger jeg meg inn og spiller alt jeg har kjøpt digitalt. 

så 1 spill, to spillere. Slik har vi spilt The Divsion, diablo, etc og mange andre co op spill uten problemer.

Merkelig. Jeg byttet min standard Playstation mot pro i fjor. Måtte da gå inn å sette den nye konsollen til primary. Kunne ikke åpne noen spill jeg hadde lastet ned. Hverken gratis eller betalte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...