Gå til innhold

ANMELDELSE: Days Gone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe skurrer når brukerenanmeldelser på metacritic gir gjennomsnittlig 8 i score: https://www.metacritic.com/game/playstation-4/days-gone

 

Ser også Gamespot gir 5/10 tilsynelatende motivert av SJW agendaer. Mens de fleste anmeldelser gir rundt 7/10.

Har du i det heile tatt lest omtalen, eller berre hoppa du til konklusjonen om at ho som dekkja spelet har ein agenda fordi du er ueinig i karakteren? For eg blei nemleg litt nyfiken og leste omtalen til Gamespot, og det er absolutt ingenting der som hintar til at skribenten har noko form for "agenda". Skribenten avslører vel mange detaljar om spelet som eg helst ville funne ut av sjølv, men noko angle har ho definitivt ikkje.

Endret av iR' BR34K
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hvilken agenda er du motivert av siden du reagerer på at at det finnes forskjellige meninger om spillet?

 

Det er alltid SJW agendaen som står bak.

Det er opplagt at Gamer ga Zelda breath of the wild 7 og ikke 10 fordi Link ikke var en transkjønnet svart lesbisk valp. 

Greit det står ikke i selve anmeldslen, men 7eren sier alt man trenger å vite.

Som kjent er SJW det største problemet verden står ovenfor, 90% av C02 utslipp kommer fra SJW fabrikker.

Det er jo velkjent at det er SJW styret i Saudia Arabia som står bak folkemordet i Jemen om dagen. 

Og ALLE vet jo at Hiter var den største SJW av de alle, han måtte gasse jødene fordi de nektet å refere til han som fru Hiter.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Noe skurrer når brukerenanmeldelser på metacritic gir gjennomsnittlig 8 i score: https://www.metacritic.com/game/playstation-4/days-gone

 

Ser også Gamespot gir 5/10 tilsynelatende motivert av SJW agendaer. Mens de fleste anmeldelser gir rundt 7/10.

 

Hvilken agenda er du motivert av siden du reagerer på at at det finnes forskjellige meninger om spillet?

Mitt inntrykk er enkelt og greit at veldig mange aksepterer bare anmeldelser som resonerer med deres forventninger og meninger. Noe annet og det er en "ræva" anmeldelse eller de peker på andre anmeldelser og sier noe er galt her, for eksempel at anmelder er lei eller at det ikke er rett sjanger for han/henne. Sett dette gang på gang, og langt ifra bare her på gamer.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har du i det heile tatt lest omtalen, eller berre hoppa du til konklusjonen om at ho som dekkja spelet har ein agenda fordi du er ueinig i karakteren? For eg blei nemleg litt nyfiken og leste omtalen til Gamespot, og det er absolutt ingenting der som hintar til at skribenten har noko form for "agenda". Skribenten avslører vel mange detaljar om spelet som eg helst ville funne ut av sjølv, men noko angle har ho definitivt ikkje.

Det er ikke så mye omtalen, som det anmelderen klarer å lire ut av seg på twitter om spillet: 

 

Helt klart skakkjørt feminist med ekstra lilla hår det der. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvordan kan dette bare få 5/10?

Du har jo selv koset deg under spilligen, hvordan er det mulig på et 5/10 spill?

 

Feks å rate just cause 4 høyere er merkelig, dette spillet er på samme linje med gamle gta5 når det kommer til grafikk og detaljer. Gørr kjedelig å utrolig dårlig til å være et 2018 spill.

 

Ser også at hitman 2 får 8/10 Dette spillet gir lite story, og igjen lite interessant med dårlig grafikk å detaljer.

 

Days Gone har sine feil og svakheter, men det er bedre enn spillene nevnt over, 8/10 ville vært mere rettferdig. Men igjen ulike meninger :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nå er det kanskje på tide å "revampe" eller slutte med karaktersystemet? Det har sluttet å gi mening.

Jeg sier ikke at dette er noe 10/10 spill, og det er selvfølgelig subjektivt, selv om man burde strebe etter noe objektivitet til sluttproduktet.

 

Det er etter min mening (og etter din mening), siden du ikke snakker som en 5/10 mann gjennomgående i anmeldelsen, mer en sterk 6 svak 7er.

 

Men som sagt, dere burde justere karaktersystemet, iallefall sleng på noen + / -, om dere ikke vil bryte 1-10. Ikke fordi jeg ikke klarer å lage min egen mening om noe som helst, men fordi jeg tror noen folk kanskje går glipp av noe de kan like, om de ser en "dårlig" karakter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Noe skurrer når brukerenanmeldelser på metacritic gir gjennomsnittlig 8 i score: https://www.metacritic.com/game/playstation-4/days-gone

 

Ser også Gamespot gir 5/10 tilsynelatende motivert av SJW agendaer. Mens de fleste anmeldelser gir rundt 7/10.

 

Det finnes jo ikke en bedre agenda enn å gjøre livet og verden bedre for alle, så jeg skjønner ikke helt hva poenget ditt er…

Lenke til kommentar

 

Noe skurrer når brukerenanmeldelser på metacritic gir gjennomsnittlig 8 i score: https://www.metacritic.com/game/playstation-4/days-gone

 

Ser også Gamespot gir 5/10 tilsynelatende motivert av SJW agendaer. Mens de fleste anmeldelser gir rundt 7/10.

 

Det finnes jo ikke en bedre agenda enn å gjøre livet og verden bedre for alle, så jeg skjønner ikke helt hva poenget ditt er…

Whuahahahaha det var dagens ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvilken agenda er du motivert av siden du reagerer på at at det finnes forskjellige meninger om spillet?

 

Det er alltid SJW agendaen som står bak.

Det er opplagt at Gamer ga Zelda breath of the wild 7 og ikke 10 fordi Link ikke var en transkjønnet svart lesbisk valp. 

Greit det står ikke i selve anmeldslen, men 7eren sier alt man trenger å vite.

Som kjent er SJW det største problemet verden står ovenfor, 90% av C02 utslipp kommer fra SJW fabrikker.

Det er jo velkjent at det er SJW styret i Saudia Arabia som står bak folkemordet i Jemen om dagen. 

Og ALLE vet jo at Hiter var den største SJW av de alle, han måtte gasse jødene fordi de nektet å refere til han som fru Hiter.

Bro, jeg ga spillet 6/10, get your facts straight!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

Hvordan kan dette bare få 5/10?

Du har jo selv koset deg under spilligen, hvordan er det mulig på et 5/10 spill?

 

Feks å rate just cause 4 høyere er merkelig, dette spillet er på samme linje med gamle gta5 når det kommer til grafikk og detaljer. Gørr kjedelig å utrolig dårlig til å være et 2018 spill.

 

Ser også at hitman 2 får 8/10 Dette spillet gir lite story, og igjen lite interessant med dårlig grafikk å detaljer.

 

Days Gone har sine feil og svakheter, men det er bedre enn spillene nevnt over, 8/10 ville vært mere rettferdig. Men igjen ulike meninger :)

Det er vel samme grunn som at Kingdom Come Deliverance fikk kjølige anmeldelser når det kom ut.

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...