Gå til innhold

Forumet - Vi presenterer første episode av vår splitter nye podcast!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Blir gøy å høre reaksjoner på dette. Vi har arbeidet med dette en god stund nå og eksperimentert med mye forskjellig. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jah.  Hadde litt for store forventninger  :ninja:

 

Som Gavekort skrev i første innlegg, kom gjerne med forslag og konstruktive tilbakemeldinger til podcast-gjengen! Hva som var bra/dårlig, foreslå tema som burde tas opp, forslag til evt. gjester, hvordan kan/bør Diskusjon.no brukes mer/mindre som utgangspunkt for samtaler ol.

 

Så bare kom med innspill på hvordan podcasten bør være fremover, det setter vi pris på!

Endret av TSP
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Som Gavekort skrev i første innlegg, kom gjerne med forslag og konstruktive tilbakemeldinger til podcast-gjengen! Hva som var bra/dårlig, foreslå tema som burde tas opp, forslag til evt. gjester, hvordan kan/bør Diskusjon.no brukes mer/mindre som utgangspunkt for samtaler ol.

 

Så bare kom med innspill på hvordan podcasten bør være fremover, det setter vi pris på!

Neida, har ingen forslag. Hadde bare håpet at det var noe annet enn en Podcast som lå skjult bak reklame-"stuntet" :)

Lenke til kommentar

Intressant. Skal høre igjennom i kveld en gang :)

 

Artig podcast dette da. Emner som jeg tror kan passe inn i en podcast, kan være diskusjoner/historier rundt intressante personer. F.eks er det jo mange dokumentarer om folk som har overlevd utrolige ting, eller folk som har vært "badass" opp igjennom tidene. Count Dankula har jo vært innom mange personer som kanskje ikke så mange har hørt om.

Fact Fiend  har også vært innom mange forskjellige temaer som det går an å dra inspirasjon ifra f.eks.

 

Mye rart dere kan gjøre, gleder meg til flere episoder kommer ut.

Endret av Fenrisúlfr
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Intressant. Skal høre igjennom i kveld en gang :)

 

Artig podcast dette da. Emner som jeg tror kan passe inn i en podcast, kan være diskusjoner/historier rundt intressante personer. F.eks er det jo mange dokumentarer om folk som har overlevd utrolige ting, eller folk som har vært "badass" opp igjennom tidene. Count Dankula har jo vært innom mange personer som kanskje ikke så mange har hørt om.

Fact Fiend  har også vært innom mange forskjellige temaer som det går an å dra inspirasjon ifra f.eks.

 

Mye rart dere kan gjøre, gleder meg til flere episoder kommer ut.

 

Utrolig koselig tilbakemelding, og tusen takk for gode innspill!  :new_woot:

Lenke til kommentar

Artig podcast dette da. Emner som jeg tror kan passe inn i en podcast, kan være diskusjoner/historier rundt intressante personer. F.eks er det jo mange dokumentarer om folk som har overlevd utrolige ting, eller folk som har vært "badass" opp igjennom tidene. Count Dankula har jo vært innom mange personer som kanskje ikke så mange har hørt om.

Fact Fiend  har også vært innom mange forskjellige temaer som det går an å dra inspirasjon ifra f.eks.

 

Mye rart dere kan gjøre, gleder meg til flere episoder kommer ut.

 

Er veldig glad for å høre at det falt i smak. Jeg har notert meg forslagene dine til en fremtidig episode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forslag: Introduser dere i starten med brukernavn og sånn istedenfor på slutten.

 

Bra første episode. Hvor ofte tenker dere å pumpe ut episoder?

Vi har vel kjørt en liten diskusjon på dette med å kjøre en intro med navn i startet av episodene også, så det blir vel det også om ikke en slags mellomting :)

 

Ellers så skal vi prøve så godt som mulig å få til minst en episode i uka :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...